evreni yumak yapıp ucunu aramaktır/tarih ışık tanyerinden karanlıktan doğuyor insan günü;ayrıştırsan vakitlerinden nerededir başlangıçı
ufuğun kıyısında kara gondollar görülüyor uzak(şimdilik)tan önü sonu bir istikamet/zaman dört köşe olmaya çabalayan sala benzi/yordu dünya delice akar sulara bakan bir hülya tam aynaları yoktu o vakitler sandalların görünmezdi ne sağ ne de sol kehanetse,sahibinde sırlı bir yol herşey riya çift başlı gondol..
önce siyahtan başlasak tonları açmaya bembeyaz bir fırçayla bir kez/gecenin sessiz huzuruna uyansa düşler mutlu esnemelerle tüm canlılar,güneşleyecek sabahı gülüşler korkulara gömülecek ölümler/ve yaşlı ’ben’ iyiliğe evrilecek insanlık/yeniden..
umutvarım bir bir yanacak ışıklar ki aysız gecede parlar yakamozlar
toplumlar’ diğeri üzerinden kendilerini aklasa da gerçeklere dönüyor şimdi değişen dünya yaslarla sevinçler birlikte yaşanacak sorgularda bilinçli bir tarihte geçmişle dirilecek anka bir daha asla denemeyecek inan, tebessümlerdeki acının farkına varan içinde hissedecek holokostu insan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gondollar ve holokost şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gondollar ve holokost şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.