(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇIKAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇIKAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bizler dosta ve dostluğa can verenler olarak, dizelerinizdeki taşlamaya hedef olanlara gerçekten acıyoruz. Ama kötüler olmasaydı, iyilerin kıymeti bu denli bilinir miydi acaba? diye sormadan da edemedim kendi kendime bu mükemmel şiirinizi okuduktan sonra. Yüreğinize sağlık efendim. Selam ve saygılarımla.
HARİKA BİR GÖNÜL PORTRESİ BU HOCAM,İNŞALLAH BİZ ÖYLE DOSTLAR EDİNECEĞİZ Kİ,ÇIKARSIZ SEVECEK,SEVGİSİNE DE RÜŞVET İSTEMEYECEK..ŞİİRİNİ KUTLARIM.SELAMLAR.
Tekrar geldim. Yeni şiir var mı diye. Sonra yorumuma ve şiirinize bakıp, ne kadar bencilim dedim kendime. Hep ben, benim şiirime yorumlarınız v.s. Kendi çevremde dönmekten başım dönmüş. Şiirinizi tekrar tekrar okudum. Bir tokat gibi... İnsanlığın yüzüne inerken ben de aldım nasibimi. Yine teşekkür borçluyuz size. Yorumlarınız bende tiryakilik yaptı. Merakla bekliyorum yenileri... Olumlu, olumsuz, hepsi çok önemli bence. Ayrıca merakımı hoşgörün, ad ve soyadı arasındaki (profilde) tire, bunların rumuz olduğuna mı işaret ediyor ? İleri gittiysem affedin efendim. En güzel dilek ve saygılarımla...
Tekrar merhaba sayın Savcı, Değerli öğretmen Hisbey'in bugün ki şiirine yaptığınız o güzel yorum için, yorumda bana yönelttiğiniz iltifatlar için sonsuz teşekkürler. Çok mutlu oldum, haklısınız. Benim en dikkatimi çeken yönünüz, kendinizden çok, başkalarının ürettiklerine olan ilginiz. Bu büyük bir meziyyet. Saygılarımla efendim...
Gerçekten Fikri, Savcı gibi fezleke düzenlemişsin, Eylemin de Hakim olsa da şu çıkarsız adım atmayan gruba bir şeyler yapabilsek ne dersin. Köklü bir eğitim yıllar sonra düzeltebilir mi? Kutlarım bu güzel tespitlerini.
Çok doğru ve çok güzel bir şiir...Allah namert dost vereceğine mert düşman versin.... Arkadan vurulmak daha kötü...Ben böylelerine dost değil...Dostçuk diyorum.... Kutlarım..Selam ve Sevgimle...
Merhaba ! Şiiriniz anlam ve ahenk olarak çok güzel. Kutlarım. O kadar bilinçli, isabetli ve yapıcı eleştirileriniz var ki, harfiyen dikkate alıyorum. Dediklerinizi yaptım. Çok sağolun. Haklıydınız. Övgüleriniz de böylece çok anlamlı geliyor bana. Ayrıntılara bu kadar dikkat çekmeniz çok sevindirici.Tüm ilginiz için minnettarım. Sonsuz teşekkürler. Saygılarımla...
Allah korusun öyle dostlardan. çıkarsız dostları diğerlerinden ayırmak için bir yol var mıdır arkadaş? ben de sizin harflerinizi saydım. Z harfini çok kullanmışsınız. Z harfi bende üzüntü ve zehir gibi sözleri çağrıştırır. sanırım siz de üzüntünüzü anlatmak için özellikle kullandınız. çok güzel ve doğru tespit. tebrikler.