(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kime şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kime şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaba olarak söylemiştim . Kaba insanlar için kullanırım. Defterde bir konu vardı, imla kurallarına uymayan hanzo kalmasın kıymetli bir yazarın konusu, nihayetinde argo kelime değil..Yakıştırılmayacak tarafı benim için yok..
O birileri hep vardır bir yerlerde ama bilmek ama tanımak gerekir... Anlam kalitesi çok yüksek bir şiirdi kutlarım şairi Sevgi ve saygılarımı bırakıyorum sayfanıza
Sözün ''öz''ü makbuldür. Sizde çay sevenlerdensiniz.Memleket çayı gibi var mı? Ege nin en güzel şehrinde fal ve romantiklik hiç yabancı değil bize.Her taraf çiçek kokarken bu şehirde. Yüreğinize sağlık Sevgilerde kalın.
kısa ve öz yazan bir kalemsiniz..ama duygulu yazıyorsunuz önemli olanda bu ..bence akıcı olan bu kalemin uzun şiirleri çok daha güzel olacaktır...kaleminiz daim olsun saygılarımla hayırlı bayramlar
Yazılarda eleştirdiği kısalık şairin kendi şiirlerinin bir özelliği olarak çıkıyor karşımıza. Kısa şiirde meram anlatmak zordur. Bunu başarabilmiş kaleminizi kutlarım, saygımla.
SÖZÜN ÖZÜ AZINDA DIR DEYİMİNİ DOĞRULAYAN ÇOK GÜZEL DUYGU YÜKLÜ DİZELER YÜREĞİNİZE DUYGULARINIZA SAĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREK DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE MÜBAREK KURBAN BAYRAMINIZI TEBRİK EDİYORUM.SELAM DUALARIMLA.
NİÇİN SADECE BAYAN ÜYELER YORUM YAZMIŞ ANLAM VEREMEDİM. (: