(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÜLEYMAN69 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÜLEYMAN69 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selim Temiz;07/12/1960 Mersin(Kazanlı) doğumluyum; Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi (Lisans) mezunuyum; Mersin Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi şef memur kadrosunda görev yapmaktayım;Bu şiirimi,önce ilk öğretmenlerim olan kendi anne ve rahmetli babama sonra tüm anne ve babalar ile tüm öğretmenlerimize candan yürekten armağan ederim;Ayrıca, Mersin Üniversitesinde çalışan tüm akademik ve idari personelin "24 Kasım Öğretmenler Günü" kutlu olsun; saygılarımla...
Süleyman kardeşimiz şiirini ya eklemeyi unuttu, ya da metin rengnde de beyaz tıkladı ki çıkmadı. Ama yorumları tebessümle okudum hatta çoğunda tam güldüm. Allah kardeşimizi de cümlemizi de güldürsün hep.
Bak sana akşam yayınlayacağım şiiri yazıyorum hadi sende şiirini yeniden yayınla dostum ne oldu bilmiyorun ama okuyanlar beğenmiş bekliyorum saygılar hürmetler...
CANAN Canan bana üç ekmek canan günaydın, Canan sesli düşünmek canan her yanım, Gidiyor üzülerek perişanlarım, Belki geri dönecek; ah saçmaladım.
Hani sen ve ben canan hem dolu dizgin, Aşıklar bize hayran biz iki gezgin, Sevdadır adımlanan ayaklar bezgin, Biz fakirdik te canan aşk idi zengin.
Şimdi aşk yaşlanıyor zaman geçiyor, Hicran teni sarıyor gönül geçmiyor, Gözüm seni arıyor puslu seçmiyor, Bir alev ki yanıyor sönmek bilmiyor.
Aradım cebin meşgul sohbet bitmiyor, Hangi dala oldun gül zaman yetmiyor, Odamı aptal bülbül gül seçemiyor, Zira sende kokum var fark edemiyor.
Sana şöyle bir bakan beni görüyor, Sana beni tanıyan seni soruyor, Sendin mabedi yıkan mihrap duruyor, Dolmaz bir boşluk kalan yeri duruyor.
Ben kapandım Mevla ya vefalı oymuş Sırt döndüm dünyaya yalanmış boşmuş, Uydum yüce yasaya Kuranmış hoşmuş, Meğer Allah diyen kalp mesut olurmuş.