Kopardık zincirleri topyekün geliyoruz ? Öyle bir gelişki bu ölümüne diyoruz Ahlak sızlıkta batı seni sollayacağız Zirveye yerleşip sana el sallayacağız ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇAĞDAŞLIK ADINA. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇAĞDAŞLIK ADINA. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirsel olarak güzel fakat ironik olduğunu biliyorum, yine de söyleyeceğim bu şiire katılmıyorum. O lanetlilerden gelen ne varsa hepsini çöplüğe göndereceğiz. Zenci çocukları hayvanat bahçesinde besleyerek onlara yem atan aşağılıkların bizi çağdaşlaştırması düşünülemez. Biz Batılılaşacağımıza Batılılar Türkleşsin. Böylelikle insan olmanın onuruna ulaşırlar, fena mı?
AHLAKSIZLIKTA SOLLADIK DA ZİRVEYE OTURUP EL SALLADIK MI BİLMİYORUZ İNŞALLAH ONLAR BİZİM DEĞERLERİMİZE SAHİP ÇIKARLAR DA BİZ DE BATICILIK NAMIYLA ONLARDAN KAYBETTİKLERİMİZİ ALIRIZ SELAMLARIMLA
Kopardık zincirleri topyekün geliyoruz ? Öyle bir gelişki bu ölümüne diyoruz Ahlak sızlıkta batı seni sollayacağız Zirveye yerleşip sana el sallayacağız ? === Tebrikler...Yüreğinize sağlık ...
Kopardık zincirleri topyekün geliyoruz ? Öyle bir gelişki bu ölümüne diyoruz Ahlak sızlıkta batı seni sollayacağız Zirveye yerleşip sana el sallayacağız ?
Çağdaşlık adına yitirdik değerlerimizi, kabul ettik ya da göz yumduk olur böyle şeyler dedik, şimdi ahlaki değerlerimizi tartışıyoruz. nerede yaşıyoruz diyoruz. Bu kısa ve öz şiiriniz o kadar çok şeyi ifade ediyor ki tebrik ederim.
Kopardık zincirleri topyekün geliyoruz ? Öyle bir gelişki bu ölümüne diyoruz Ahlak sızlıkta batı seni sollayacağız Zirveye yerleşip sana el sallayacağız
Dolandiriciliktan; yetim hakki yemekten; haksizliktan; insana insan gibi deger verilmemesinden; Kadini ezmekten; Cocuklari dovmekten; Kavgalardan; Vatandasi ezip asagilamaktan; Karsi tarafin gorusune saygi gosterip kendi gorusumuzude soyleyip orta yol bulmak icin yeterli sabrimiz, vaktimiz ve aklimiz olmamasindan, Kendi vatandasini hor gorup, yabanciya ne yapsa hayranlikla bakilmasindan ve bunun gibi bir cok sey den bahsediliyorsa biz zaten coktan zirveye oturduk, hic bir gucte bizi kolay kolay indiremez
Kast edilen baska turlu ahlaksizliksa emin olun, bizimkiler ne kadar topyekun gitsede, onlar bizimkilerin erisemeyecegi kadar yuksekte.