(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇANA ÇANAK TUTANLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇANA ÇANAK TUTANLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünyaya din öğretmeye değil, şarkı türkü öğretmeye gidiyorlar. Bunlarla işimiz zor. Çünkü her kılığa giriyorlar. Bazen sarhoş, bazen kumarbaz, bazen sağcı, bazen solcu, bi bakıyon papazla, bi bakıyon hocayla. Yani anlayacağın ajan gibiler.
BİR OZAN Kİ SANKİ İSTİKLAL HARBİNİ YAZAR GİBİ YAZMIŞ AHENGLİ VE GÜNÜMÜZÜ ÇOK GÜZEL ANALİZ EDEREK HECV ETMİŞ.YÜREĞİN VAR OLSUN BU İTLER ASLA VAZGEÇMEZ GEÇMEYECEKLER.AMA ALLAHIN İZNİYLEDE BAŞ EDEMEYECEKLİ BU İMAN BU NECİP MİLLETTE OLDUĞU SÜRECE... BU RİYAKARLAR EBU CEHİL DÖNEMİNDEDE VARDI BU GÜNDE VARLAR,VAR OLACAKLARDIR ŞAİRİM..ŞUNUN BİLİNMESİ GEREKKİ İNSANLARA SLINDA SİYASİ AKIMLARDAN SOYUTLANMADIKÇADA BİTMEZ BU ÇELİŞKİLER.. BİLİYORSUN YAZMAK İSTERSEM ÇOK YAZARIMDA,LAFI GÜZABTIR,BU ŞEKİLSİZ DÖNMELER ANLAMIYORLAR SÖZDEN.BUNLARLA MÜCADELE ETMEMİZ GEREK HER DEM..
Mevla bunlara karşı duranlara güç kuvvet versin.
Şiir harika bir yürek sesiydi. Tebrikler.
Selam ve dua ile...