(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Ve Ben şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Ve Ben şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elbet,bir gün anlayacaksın.Yıllar sonra bile olsa…İçine öylesine bir acı düşecek ki,Feryat edip inledikçe, beni hatırlayacaksın.Anlayacaksın bir gün,Seni delicesine sevdiğimi elbet… Nefret edeceksin hayattan.İğreneceksin kendinden.Gün gelecek beni anacaksın,Yalnız başına o limanda gezinirken.Dayanılmaz bir acıyla iliklerine kadar ürpereceksin,Bana çektirdiklerini, sende çekeceksin, elbet… Nedenini bilmediğin bir istekle,Akşamın geç saatlerine dek,Mutluluğu düşünerek geçireceksin zamanını…Islak rıhtımdan, ufukta geçen her gemiye,El sallayacaksın, istemeye istemeye.Yorulacaksın, senelerdir aradığın şeyi bulamadığın için.Geçmiş günlerdeki mutluluğu anacaksın.Sonra, gözlerinden yanaklarına, ılık ılık, yaşlar akacak,Islak gözlerle uzakları seyre dalacaksın… Limanda, yıllar öncesi beklediğim gibi seni,Sende uzun yıllar bekleyeceksin, kaybettiğin mutluluğun geri gelmesini.Buna da ömrün vefa etmeyecek belki…Aradığı mutluluğu bulamadan öldü diyecekler.Hiç kimse bilemeyecek, ölümün, senin için,Bir kurtuluş ve mutluluk olduğunu… sevgilerle kalınız..
Harika hem guzel bir siir okudum hemde yurekten yurek sesiyle selendirilen bir siir ve devamindas en sevdidigim sarkiyi dinledim Her ikinizi hem yazan kaleme hem siire ses olan siir gibi sair dostlara yurekten yurege selam olsun Kutladim her ikinizi yureginiz var olsun Saygilarimla