Ben ağına takılacak balıklardan Değilim Abartı güzel olabilirsin Ama sakın övme güzelliğini,
Sen ne kadar güzel olursan ol Karşına dikilen adamın gördüğü kadar güzelsin...
Tatlı sözlerinle gülme karşımda Yüzüme bakma derin derin
Ben kelimelerine kapılacak Gülüşünle senin kulluğuna Kölelik edecek kadar AH’MAK DEĞİLİM
Kabul ediyorum Söz dinlemez Emir almazım A m a Sebebi sen değilsin Ruhumda asi rüzgarlar taşıyan yüreğim
Şimdi düşün Adını hala yazdıra/bileceğini sanıyor Musun S a n ı y o r s a n Bil’ki çok yanılıyorsun Ç ü n k ü b e n Küçük fırtınalara kapılacak A D A M D E Ğ İ L İ M .....
Dizelerime sesiyle hayat veren değerli abim Durak YİĞİT’e Çok teşekkür ederim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
' A h ' M a k ' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
' A h ' M a k ' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın Durak Yiğit'in seslendirmesi ve seçilen ezgi çok güzel.
Şiirin seslendiği kişinin yolu sevgi yolu değil sanki. Sevgi renkleri yok gibi, bu güzelde. Güzelliği ile fethetmeye çalışıyor şiirin yüreğini. Şiirin ruhunda dolaşan asi rüzgarlar, boyun eğmiyor sevgisiz esen rüzgarlara. Adını yazmam diyor hafızama, küçük fırtınalara kapılacak adam değilim.
Güzel havalarda estiği için kendini önemli sanan bir fırtına esmiş, şiirin etrafında. Durup beklemiş, etkili olup olmadığını anlamak için. Şiirin duygu dünyasına hitap edemediği için estiği ile kalmış bu fırtına. Bazı yüreklerin derinine inemiyorsanız eğer, yüzeyde de istemez sizi. Çünkü yaşamış olmak için, hiç bir anı feda etmezler. Gerçek sevgiye tutulana kadar yaşarlar yalnızlığı, alabildiğince.
Okuduğum şiir de sanırım sevgiyi bu şekilde yaşamaktan yana. Ahmak değilim diyor, kanmam görünen güzelliğin cazibesine.
Saygılarımla.
hayal deniziii tarafından 10/5/2012 9:33:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben ağına takılacak balıklardan Değilim Abartı güzel olabilirsin Ama sakın övme güzelliğini,
Sen ne kadar güzel olursan ol Karşına dikilen adamın gördüğü kadar güzelsin...
Tatlı sözlerinle gülme karşımda Yüzüme bakma derin derin
Ben kelimelerine kapılacak Gülüşünle senin kulluğuna Kölelik edecek kadar AH’MAK DEĞİLİM
Kabul ediyorum Söz dinlemez Emir almazım A m a Sebebi sen değilsin Ruhumda asi rüzgarlar taşıyan yüreğim
Şimdi düşün Adını hala yazdıra/bileceğini sanıyor Musun S a n ı y o r s a n Bil’ki çok yanılıyorsun Ç ü n k ü b e n Küçük fırtınalara kapılacak A D A M D E Ğ İ L İ M .....
Dizelerime sesiyle hayat veren değerli abim Durak YİĞİT’e Çok teşekkür ederim
Yazar Yalnız Adam Kalemi Kırık Mehmet AKÜZÜM
Gardaş çok güzeldi eserin severek okudum ve dinledim, Yüreğini kalemini kutluyorum alkışlıyorum Kalemin daim olsun Saygılar selamlar
Güzellikler bırakan gönülü candan kutluyorum değerli kardeşim ellerin dert görmesin yine mükemmel bir şiir okudum sayfandan can sevgilerimlesin birazdan şiirini yapıyorum haberin ola
batu_41 tarafından 10/5/2012 6:46:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Adını hala yazdıra/bileceğini sanıyor Musun S a n ı y o r s a n Bil’ki çok yanılıyorsun Ç ü n k ü b e n Küçük fırtınalara kapılacak A D A M D E Ğ İ L İ M .....
ÇOK ÇOK GÜZELDİ.. YÜREĞİNİZ VEDE KAEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. MÜZİKTE GÜZELDİ..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..SAYGIMLA.
selametle kal Mehmet abi selametle kal