insanları hiç tanımasaydım tanımasaydım yalanı riyayı ne hayıra ne şerre yormasaydım gördüğüm rüyâyı...
keşke ben, sarp yamaçlarında dağların ardıç ağacı olsaydım; hep aynı yerde bulurlardı beni gelir dalıma konardı yuvalanırdı kuşlar ne inişim olurdu ne de yorardı beni yokuşlar...
... yalnız rüzgâra eğilirdi dallarım dibimde şırıl şırıl bir dere akar giderdi enginlere...
... gündüzgüneşe bakardım, gece ay’a, ölse bile gövdem ses verirdi türkülere, bir kez gelip dünyaya pişman olmazdım bin kere!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARDIÇ AĞACI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARDIÇ AĞACI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika bir şiir. Şiirin sayesinde anladım ki, ben de ardıç ağacıyım. Söyleyecek söz bulamadım şiiri yorumlamak için. O kadar güzel anlatmış ki şiir şu an ki ruh halimi ve o kadar güzel yüreğime yerleşti ki şiirin resmi, sadece ve sadece tebrik etmek istiyorum.
... gündüz güneşe bakardım, gece ay’a, ölse bile gövdem ses verirdi türkülere, bir kez gelip dünyaya pişman olmazdım bin kere! *************************************** Keşkelere düşmeden varlığını sürdürmek kimileri için ne mümkündür efendim.. Altın tepsiyle sunulmadı bize hayat.. İyisi ve kötüsüyle kimlerle cebelleşmiyoruz ki?!... İçeriği ve işlenişi ile mükemmel yansımalardı.. Çok beğeni ve takdirlerimle...
Keyif aldım okurken, kalemin daim olsun
En derin saygılar sunuyorum