Bu gece benim gecem Tüm tutkulara elveda Bir zakkum çiçeği kadar zehir saçan Bir yılan gibi kıvrak danslarıyla Hep hoş görünmek için sinsice bir yalvarış Sadece güldüm...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLDÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLDÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu gece benim gecem Tüm tutkulara elveda Bir zakkum çiçeği kadar zehir saçan Bir yılan gibi kıvrak danslarıyla Hep hoş görünmek için sinsice bir yalvarış Sadece güldüm...
Haydar Uzun.
Demek ki canınızı yakmış ve bu sitemli şiir doğmuş dizelerinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Bu gece benim gecem Tüm tutkulara elveda Bir zakkum çiçeği kadar zehir saçan Bir yılan gibi kıvrak danslarıyla Hep hoş görünmek için sinsice bir yalvarış Sadece güldüm...
ne güzel ya bende hep gülüyorum..herşeye Allah gülmekten ayırmasın. tebrikler bıraktım selamlar
A.yıldız tarafından 10/4/2012 9:42:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Camın kendisinden bir fayda görülmedi,kırnıntılarından zaten hiç bir hayır gelmez,hatalar olabilir ama hiç bir zaman tek taraflı değildir.Hatanın fazlası nerdedir o araştırılmalıdır. Güzel yorumunuz için içten teşekkürlerimle,sevgi ve saygılarımla can dost...
Bu gece benim gecem Tüm tutkulara elveda Bir zakkum çiçeği kadar zehir saçan Bir yılan gibi kıvrak danslarıyla Hep hoş görünmek için sinsice bir yalvarış Sadece güldüm...
Haydar Uzun
Çokca manidar geldi bana mısralar hocam Gülmek belkide, acımsıyarak gülmekti sitem dolu mısralar yinede güzeldi hocam Kaleminiz daim olsun Saygılar selamlar...
Hoş geldiniz dostum.Şiiri uzun yazmak değil,anlamı içine sığdırmak önemli değil mi can dostum.Teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için...Sevgi ve saygılarımla...
Biraz manidar gülmeydi sanırım bu gülme.. şairim aklıma geldi .. çok küçükken ben çok yaramazmışım.. biraz büyüdüm yaramazlığı yapardım annem felaket sinirli bu seferde şirinlikler yapar onu güldürmeye çalışırdım az şebeklik yapmazdım anneme ve annem gülmeye başlardı ve şöyle derdi bak sanma ki senin yaptığını hoşgörüyorum sadece sinirden gülüyorum... oysa ki hissederdim ne kadar içten güldüğünü.. anlaşılan birileri biraz kızdırmış sizi.. gerçekten nasıl güldürebiliriz bilmem ki yüzünüzü.. kutluyorum anlamlı manidar şiirinizi....
Bu gece benim gecem Tüm tutkulara elveda Bir zakkum çiçeği kadar zehir saçan Bir yılan gibi kıvrak danslarıyla Hep hoş görünmek için sinsice bir yalvarış Sadece güldüm...
Bir iyi yanı var işte yüzünüzü güldürmüş. Güzel di. Saygılarımla...