(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TUBA DALLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TUBA DALLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
TUBA, ağacı cennette bulunan kökü yukarda dalları aşağıda olan bir ağaç olduğuna inanılır . İNSAN BİR DAMLA SUDAN yaratılmıştır.YARADANI BİLEN kulların tuba ağacının kökü gibi yukarıları da doğru yayılırdı . TEVEKKÜL etmeyen kalbin dallarıda yerlerde sürünmeye mecburdur. ŞİİRİNİZ öğüt gibi Rahmana davet niteliğinde çok güzel bır eserdi hocam Selamlar Saygılar..
Sevgili Soner beni böyle mükemmel bir şiire dahil ettiğin için teşekkür ederim ama anlayamadığım ne biliyor musun şu şiirlere bir puan verenler keşke o puanı verdikten sonrada yorum ile bunu neden hak ettiklerini yazabilecek kadar cesur olsalar içinde tıbbi kitaplarda geçen bir iki kelime mi rahatsız edici bunu da anlamıyorum inan sanki bu kelimeleri hayatları boyunca hiç telaffuz etmiyorlar harikaydı canım
Yorumuna ve desteğine teşekkür ediyorum Gam_Selim. Şiirde şahsen argo kelime kullanmadım. Geldiğimiz yer belli. Bu şiir diğer iki şiirin devamı mahiyetinde. Benim tarzım böyle, tarzımı seven gelir; sevmeyen gelmez. Arzuladığım şey, şahsımla değil de şiirlerimle ilgilenilseydi. Belki o zaman daha objektif olabilirdik. Bu sayfada tenkide açık olduğumu defalarca söyledim. Herkes beni yerden yere vurabilir; fakat şiirlerimin bütünlüğü içinde olması gerekir.
S / AYE'yi çok iyi tanıyorsun. Ben de seni çok iyi tanıyorum. İnsanlar mertçe senin kadar şiirin peşinde destekçi olsaydı.
Şiirimi senin gibi birkaç kişinin anlaması bana kafidir.
Saygılarımla