Sanki küçük dağları biz yaratmışız gibi Başımız hep gökteydi yerden hiç bahsetmedik Her filmden birkaç replik, ömre katmışız gibi Sahnede rol kesmekten sevgiyi hissetmedik Şarkılarda aradık aşkın mucizesini Tek başına kavrulduk yine de ses etmedik Hangi yöne savurduk gönül yelpazesini Manasız gurur ile bilmezken kendimizi Aşk yolundan sapar mı yıkmadan fendimizi?
İçimiz mi karardı havanın kasvetinden Buluta atsak suçu sanki ne değişecek Gönül uzak durduysa baharın servetinden Sarmaşık olacak da aya mı erişecek?
Sığ yüreklerimizde nasıl da tükenmişiz Ölümü anmak bile artık fena gelmiyor Kadere karşı gelip ardından gücenmişiz Vicdanla borcumuzu zaman bile silmiyor. Örselenmiş ruh ile ne kadar yaşanırsa O kadar sebeplendik kimse bunu bilmiyor Aşka meyletmez gönül, serapla sınanırsa, Küle dönmüşse vuslat yazgının ateşinde Hazin bir öykü ile, ağıt kalır peşinde......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_AŞKA MEYLETMEZ GÖNÜL_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_AŞKA MEYLETMEZ GÖNÜL_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşka meyletmez gönül, serapla sınanırsa, Küle dönmüşse vuslat yazgının ateşinde Hazin bir öykü ile, ağıt kalır peşinde......
Serbest ve hece her iki dalda ustalığını sergileyen sevgili arkadaşımı tebrik ediyor var olan başarılarının devamını kalben diliyorum.yüreğine nefesine sağlık sevgimle.
Sanki küçük dağları biz yaratmışız gibi Başımız hep gökteydi yerden hiç bahsetmedik Her filmden birkaç replik, ömre katmışız gibi Sahnede rol kesmekten sevgiyi hissetmedik Şarkılarda aradık aşkın mucizesini Tek başına kavrulduk yine de ses etmedik Hangi yöne savurduk gönül yelpazesini Manasız gurur ile bilmezken kendimizi Aşk yolundan sapar mı yıkmadan fendimizi?
İçimiz mi karardı havanın kasvetinden Buluta atsak suçu sanki ne değişecek Gönül uzak durduysa baharın servetinden Sarmaşık olacak da aya mı erişecek?
Sığ yüreklerimizde nasıl da tükenmişiz Ölümü anmak bile artık fena gelmiyor Kadere karşı gelip ardından gücenmişiz Vicdanla borcumuzu zaman bile silmiyor. Örselenmiş ruh ile ne kadar yaşanırsa O kadar sebeplendik kimse bunu bilmiyor Aşka meyletmez gönül, serapla sınanırsa, Küle dönmüşse vuslat yazgının ateşinde Hazin bir öykü ile, ağıt kalır peşinde......
harika olmuş seslendirme değerli arkadaşım.ve muhteşem şiir söylüyorsun.çok çok beğendim.müthiş çok beğendim.saygılarımla sağlıkla esen kal canım benim.
Hayat rollerden ibaret değilmi zaten canım şairem.. ve roller çok ağır gelince sevgiye kaldımı ki zaman... ne kadar haklı bir şiirdi.. ne de güzeldi.. yürekten kutlarım sevgimi saygımı bırakarak
İçimiz mi karardı havanın kasvetinden Buluta atsak suçu sanki ne değişecek Gönül uzak durduysa baharın servetinden Sarmaşık olacak da aya mı erişecek......yazan paylaşn yüreğe saygılarımla........
Muhteşem içten samimi sıcak sağanak arif duygular Közlenen asil bilge şair yüreğe engin selam ve saygılar Bu sayfada muhteşem güneş var Çünkü çok leziz duygular * * ** ** * ** *
Evet güne düşmesini beklediğim ve umduğum bir şiir daha. Şiiriniz her yönü ile mükemmel ve güne düşmesini bekliyorum. Sizin kalemi okumamak şiir severler için bir eksiklik olarak görüyorum. Yüreğinize sağlık. Şiirle kalmanız dileklerimle, selam ve dualarımı bıraktım şiir sayfanıza. Saygılarımla efendim.
Aşka meyletmez gönül, serapla sınanırsa,
Küle dönmüşse vuslat yazgının ateşinde
Hazin bir öykü ile, ağıt kalır peşinde......
Serbest ve hece her iki dalda ustalığını sergileyen sevgili arkadaşımı tebrik ediyor var olan başarılarının devamını kalben diliyorum.yüreğine nefesine sağlık sevgimle.