(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çocuk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çocuk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen sıcak yatağında hayal kurarken, Zılgıtlarla kayan yıldızları sayarım. Ben, Toprakla aramdaki döşekte. Ve umutla tan ağarmadan uyanmayı dilerdim. Çocuk yürekle tanrımdan.
tebrikler yüregindeki çocuğada selam olsun her daim dost şaire
Biz çocuktuk çamurluydu ellerimiz elbisemiz ama kirlenmemişti kalplerimiz biz çocuktuk yarınlara küsmemiş umutla bakan gözlerle tertemiz
filiz aktaş
Yüreğin kadar masum güzel harika bir şiir okudum değerli engin kaleminden şairim ve böyle duyguları canlandırnız yüreğimden...gönülden kutluyorum.... Sevgiler
güzel kalpli bayan,kutlarım seni çok guzeldi şiir, sadece 29 eylülde degil her zaman sevelim cocukları duyarlı yüregine alkışlıyorum.tebrikler sevgiler..
Düşlerinden öpebilseydim çocuk seni ve özgürlük adına bir şarkı söyleyebilseydim sen tutsak iken açlığa ve yokluğa yetim düşlerinden öpüyorum çocuk ( Resime yorum)
Öyle demek istemedim çocuk seven biri olarak ve dünyadaki bütün çocukları kendi çocuğu kabul eden olarak çocuk resimleri ve çocuk şiirleri beni hep etkilemiştir zaten çok az kişinin şiirini okuyorum şiir seğil yani ne demek üzme okuyucunu. Zaten işlerin içinde boığulmuş.
ÇOCUKTUK UFACIKTIK OYUNCAKLARIMIZI İSTERKEN ARARKEN Oyuncak sandı birileri Bizim üzerimizden attılar en şatafatlı nutuklarını? Her şeyi bizimle örkneklemeye kalktılar. Bir de baktık ki BİZİ UNUTMUŞLAR : Bizd eçocukluğumuzu doya doya yaşayamadan büyümüşüz.(((((((((( Çok güzeldi Aylin hnm.
Biz çocuktuk Yarını belirsiz. Biz küçük insanlardık Bir günün tadında Gece uykusuna dalan.
AFGAN DEDEYE PARA SAYSAM VERİRMİ BANA ÇOCUKLUĞUMU;)))) bana ne yaa ben yeniden çocuk olmak istiyorum yarını belirsiz bir gün tadında...sevgimlesin ne güzeldi yine şiir...
Çok güzeldi yine tümüyle toplumseverliği, insanseverliği yansıtan bu çalışmanızda. Kar tufan içinde geçen çocukluğumu, köy kırsalında tek başıma hüzünlü türküler söyleyen beni tekrar hatırlattı bana, bu anlamlı çalışmanız. Öğyle yurt gibi sıcacık yerlerde de kalmadık. lise yıllarımda bir cami hücresinde gecenin saat on ikisinde hamur yoğurup maylardık, ertesi güne yetişsin ve de üç-beş gün bize yetsin isterdik ekmeklerimiz. İyi ki o çabalarda bulunmuşuz. İyi ki o mücadelelerden gelmişiz, aksi halde varlığımız, insanlığımız belki de hep sorgulanır olacaktı bu gün. Kaldı ki öyle çok fakir - fukara da değildik. O günlerde, ailemize, ebeveynlerimize çok da kızardı; bizi öylesi mahrumiyetlere zorladıkları için, hem de nasıl kızardık, protosto ederdi onları. Ama şimdi: elleri öpülesi ebeveynlerimiz iyi, ki zorlamışlar bizi diye onları şükranla yadediyorum.
Şairimizin, aydın insanlarımızın, bana yansıyan toplumsal duyarlığından çok mutlu oluyorum. Bütün amacım ve dileğim oların sayılarının çoğalması güven ve cesaretlerinin her gün biraz daha artması, en azından bu düzeylerinin korunmasıdır. Bu düşüncelerle her zaman favirimsiniz değerli aydın şairim. Esenlik ve mutluluk dileklerimle selamlıyorum sizi. Kemal Polat
kempol tarafından 9/29/2012 4:40:01 PM zamanında düzenlenmiştir.