Özleyiş ciseltili gecede yapayalnız, Olmayacak yerlerde yüzümü arıyorsun ! Islak perçemlerine tutunan anıları, Sonrası yokmuş gibi hep başa sarıyorsun !..
Yakamoz ışıltılı yeşilırmak gözlerin, Yağmurla perdeliyor her keşke damlasını ! Umuda bükülürken ürkek adım dizlerin, Gururun belirliyor gönlünün imlasını !..
Yaş kütüğe sıkışmış sitem zağlı o balta, Seni kendiyle birlik yokluğa savurmakta !..
Sanki bir mengenenin kıskacında iç sesin, İkrarını tekrardan kaçınmakta nefesin Ve yaşattığın hüsran şimdi sevda kafesin !..
Duyguların kördüğüm bir bilmece boşlukta, Gelmemi bekliyorsun dönmeye yüzün yok da !..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞ KÜTÜĞÜN BALTASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞ KÜTÜĞÜN BALTASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özleyiş ciseltili gecede bir başına, Olmayacak yerlerde yüzümü arıyorsun ! Islak zülüflerine tutunan anıları, Sonrası yokmuş gibi hep başa sarıyorsun !..
Yakamoz ışıltılı yeşilırmak gözlerin, Yağmurla perdeliyor her keşke damlasını ! Umuda bükülürken adım başı dizlerin, Gururun belirliyor gönlünün imlasını !..
Yaş kütüğe sıkışmış sitem zağlı o balta, Seni kendiyle birlik yokluğa savurmakta !..
Sanki bir mengenenin kıskacında iç sesin, İkrarını tekrardan kaçınmakta nefesin Ve yaşattığın hüsran şimdi sevda kafesin !..
Duyguların kördüğüm bir bilmece boşlukta, Yüzümü arıyorsun, çözmeye yüzün yok da !..
Kutluyorum bu güzel dizeleri yazan yüreği ve kalemi üstadım Severek okudun haz aldım Saygılar selamlar
Olmayacak yerlerde yüzümü arıyorsun !
Islak zülüflerine tutunan anıları,
Sonrası yokmuş gibi hep başa sarıyorsun !..
Yakamoz ışıltılı yeşilırmak gözlerin,
Yağmurla perdeliyor her keşke damlasını !
Umuda bükülürken adım başı dizlerin,
Gururun belirliyor gönlünün imlasını !..
Yaş kütüğe sıkışmış sitem zağlı o balta,
Seni kendiyle birlik yokluğa savurmakta !..
Sanki bir mengenenin kıskacında iç sesin,
İkrarını tekrardan kaçınmakta nefesin
Ve yaşattığın hüsran şimdi sevda kafesin !..
Duyguların kördüğüm bir bilmece boşlukta,
Yüzümü arıyorsun, çözmeye yüzün yok da !..
Kutluyorum bu güzel dizeleri yazan yüreği ve kalemi üstadım
Severek okudun haz aldım
Saygılar selamlar