Sevgi cennetinde Günler coşkuyla yaşanır Gülü, goncayı, sevdayı Yeni bellerken diller, Bir avuç toprak sorgulanırken Şeytan, nefis, şer üçgeni Yıktı özümü…
Zaman ötesinden Kurgulanan benliğim Düşerken çöllere, Aya baktım, yıldızı gördüm Umut aktı göz yaşlarımdan Sevdadan çileler ördüm…
Serendip Dağı sırdaşım Yücelir gönül arşıma, Umut yolları tükenmez Acun ıssız, dünya vahşi Bilinmeze giderken yüreğimi Bilendi, sezendi varlığımın banisi…
Azmimi diri tutup Haber saldım aylara, Özümdeki sırları Ad koydum birer birer Yeşillenmiş dağlara, Muştular bekledim sevda yüklü Ağaçlardan, uçan kuşlardan…
Göz yaşlarım aynalardı Titrerken benliğim avuçlarımda Müzdelife’de buldum Aşkımın eczasını İçerek, özümledim ruhumda Sevgiyle kader ettim kalbime, Cebeli Rahme ye yağan yağmurdan Ödülünü alan nefsim, Fani de olsa ikram edilen dünyada Bir kutlu ev ördü Rabbime…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZÜMDEKİ SIRLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZÜMDEKİ SIRLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim, biliyorsunuz afet sultanımın can dostum olduğunu, dostların yüreği de birdir duygu ve düşünceleri de. Dizelerinize yorumda sultanıma katılıyorum. Kaleminize yüreğinize sağlık. Selam ve saygılarımla.
Göz yaşlarım aynalardı Titrerken benliğim avuçlarımda Müzdelife’de buldum Aşkımın eczasını İçerek, özümledim ruhumda Sevgiyle kader ettim kalbime, Cebeli Rahme ye yağan yağmurdan Ödülünü alan nefsim, Fani de olsa ikram edilen dünyada Bir kutlu ev ördü Rabbime…
Allah gitmek isteyen tüm kullarına nasip etsin selam ve sevgimle
Sevgi cennetinde Günler coşkuyla yaşanır Gülü, goncayı, sevdayı Yeni bellerken diller, Bir avuç toprak sorgulanırken Şeytan, nefis, şer üçgeni Yıktı özümü…
Değerli Hocam, her satırında derin manalar taşıyan sözlerle yüreğimizi ferahlattınız. Yüreğinize sağlık. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
Geçmiş ve gelecek bütün sırlar bir üçgen de gizlidir.Üçgenin üst köşesi Allah ve kuran köşesi, alt köşenin bir tanesi peygamber ve hadis köşesi ,diğer üçüncü köşe Mantık vicdan ve rivayetle yoğrulan kişinin kendi köşesi.,ortasında tüm melekler.İşte senin anahtarın.
bu bir arkadaşın gönderdiği yaşam anahtarının ilk giriş cümleleriydi. ve şiirinizle örtüştüğü için buraya alıp paylaşmak istedim. gerçeklerin ışığını hissderek okunması gereken şiir olmuş bu. ama öyle bir seferde okunup anlaşılacak gibi de değil. bir alt yapı ve birikim gerektiriyor tamamen anlaşılması için.aslında yazılması için de daha çok bilgi sahibi olmak gerekiyor. emeğinize gönlünüze sağlık hocam. listeme aldım tekrar tekrar okuyacağım. büy