(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BABA SEVGİSİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BABA SEVGİSİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
AH BE OĞLUM BABA SEVGİSİ, UNUTULUR MU.hELEKİ BABANDAN BÜYÜRKEN HEP SEVGİ GÖRÜRSEN.BEN MALESEF HEP BABA KORKUSUYLA BÜYÜDÜM.BİR BAKIŞI YETERDİ.BİR TOKAT VURDUMU ALTIMA İŞERDİM KORKUDAN.HİÇ SEVGİ VE ŞEFKAT GÖRMEDİM.İNAN BABA SEVGİSİNİN TADINI BİLMİYORUM BEN.DÜĞÜNÜME BİLE GELMEDİ.KAÇTI.SONRALARDADA AZICIK YAKINLAŞIR GİBİ OLURDUM ,BİR OLAY ÇIKARIRDI YİNE ARAYA DUVAR GİRERDİ.ÖLÜRKEN BİLE BEN TELEFON ETMESEYDİM KÜS AYRILACAKTIK.ÜÇ GÜN SONRA ÖLDÜ ZATEN.İNAN RÜYAMDA BANA HELALLİK İSTEMEYE GELDİ.ÖLÜNCE 6 AY AĞLADIM.NİYE BANA BABA SEVGİSİ GÖSTERMEDİ DİYE.DOKTORA GİTTİM GECİKMİŞ YAS YAŞIYORSUN DEDİ YİNEDE ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN .NUR İÇİNDE YATSIN.SENİN BABANDA VEFAT ETTİYSE ALLAH RAHMET EYLESİN NUR İÇİNDE YATSIN.MEKANI CENNET OLSUN.ÇOK ANLAMLI BİR ŞİİRDİ. SELAMLAR OĞLUM.
Elbette unutulmaz baba sevgisi, dünyaya gelmemize sebep kılmış anne ve babamızı. Yüreğinize sağlık, baba sevgisini dile getiren duyarlı yüreğinizi kutluyorum Metin hocam, mutlu ve esen kalınız, huzur içinde..
baba kocaman bir dağ gölgesi yeter o ulu çınarların. Babamı her andığımda burnumun direği sızlar, ne çok özlerim babamı.Ölen babalara rahmet yaşayan babalara da sağlıklı uzun ömür diliyorum.Yüreğinize emeğinize sağlık Selam ve saygılar.
BABAMIN GÖLGESİ BİLE YETER... şiiriniz beni çok duygulandırdı ,şu an gözyaşları içindeyim .baba değince akan sular durur .baba bir dağ,baba kimsesizliği unutturan bir güç .koruyucu kanatlarıyla yavrularına .bilirmisiniz bu yıl babamı kaybetmenin korkusunu yaşadım ve babamın değerini bir kez daha anladım ..benim babam azraile bile çelme taktı şükür .çünkü o benim babamdı güçlüydü..............kutladım şairi
babalar ölünce kıymetli olur arasın seni onu gözlerin dolur babana ne yapsan o seni bulur baba sevgisi ki hiç unutulmaz.................. dedim kardeşim selamlarımı yolladım