(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönül Dağı Yıkıldı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönül Dağı Yıkıldı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel akıcı bir anlatım. Şiiri okuyunca bir yandan da aklımdan ağır ses tonuyla "O yarin kaşları kara değil mi?" türküsü geçti, içim burkuldu doğrusu. Şiir gerçekten konusunu, Neşet Ertaş'ı yaşatıyor. Hata demiyorum ancak; ilk dörtlükteki "kaldıramadı-m" kelimesi "kaldıramadı-k" şeklinde değişse sanırım daha akıcı olacak ve anlam da genişleyerek herkese mal olacak. Hem de "bulduramadı-k" ile daha uyumlu olacak. Dışardan bir okuyucunun gözüyle böyle görünüyor. Umarım bunu yazdım diye kalbinizi kırmış değilimdir. Ciğerleri söküldü Çare bulduramadık (k) Gönül dağı yıkıldı Tutup kaldıramadı-m (k)
Değerli Şairim; Öncelikle gönül evime hoş geldiniz. Bir çok şiirime bıraktığınız çok değerli yorumlar için çok teşekkür ediyorum. Dikkatimi çektiğiniz mısrayı okurken (Göz tamamlamasından olmalı) her zaman 'Kaldıramadık' diye okuyorum, doğrusu da öyle olmalı, oradaki 'm' harfini tamamen dikkatsizliğimden koymuşum. Uyarınız için size minnettarım. Bunu eleştiri değil, dostluk göstergesi kabul ediyorum. haklı oldukça herkese eleştirme hakkını da veriyorum. İnanıyorum ki eleştiriye açık olmayanlar hatasını yeteri kadar göremez ve gelişemez. Uykumun kaçması bu saatte burada olmama neden oldu, iyi de oldu. Tekrar teşekkürler, iyi geceler.
Sayın arkadaşım.Bende kahvaltı yaparken duydum.Allah rahmet eylesin.Mühür gözlüsü yetim kaldı.Yalan dünyası yetim kaldı .nice çalıpsöylediği türküleri yetim kaldı.Böyle ozanlar çok zor yetişiyor.oysa iki gün önce Türkiye'ye mesaj göndermişti.çok iyiyim diyordu.Allah onu bizlerden daha çok seviyormuş ki yanına aldı.nurlar içinde yatsın .toprağı bol olsun,sıkmasın onu.Mekanı cennet olsun.
sevgili arkadaşım, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
İKİ BÜYÜK NİMETİM VAR
İki büyük nimetim var Biri anam biri yarim İkisine de hörmetim var Biri anam biri yarim
Ana deyip de geçilmez O yar anadan seçilmez İkisine de kıymet biçilmez Biri anam biri yarim
Birisi var etti beni Birisi yar etti beni İkisinin de birdir yari Biri anam biri yarim
NEŞET ERTAŞ'A Sazların sesi sustu, kırıldı sazın teli Yaman esti dağlardan İzmir de hazan yeli Türküler öksüz kaldı, şakımaz tatlı dili Gönül yastadır şimdi kayıp ettik Ertaş'ı.
Hangi yana döneyim acı dolu her yanım Kulaklarımda sesin yarım kaldı bir yanım Kayıp ettim kendimi, çöle düştüm üryanım Gönül yastadır şimdi kayıp ettik Ertaş'ı.
Türküler düğüm düğüm boğazıma dizildi Çıkmayan kara yazı alnımıza yazıldı Zahidem, Möhür Gözlüm, notalarda ezildi Gönül yastadır şimdi kayıp ettik Ertaş'ı
Sesine ses katardım dilden düşmezdi adın Verdin kendini saza Zahidem kurban dedin Benden selam eyleyin, Özüne selam edin Gönül yastadır şimdi kayıp ettik Ertaş'ı.
Ertürk DEMİRCİ ( Rabatlı )
Türküler öksüz kaldı...Mekanı Cennet olsun...Yazan ve düşünen yürek var olsun...Rabatlı
Allah rahmet eylesin.Her fani o yolun yolcusu. Kim bilir bizi nerede beklyor ecel.Önemli olan kubbede hoş seda bırakabilmek. Duyarlı yüreğinizi kutlarım. Sağlıcakla.
her nefesin ezgisi de sustu, sazı gibi.....Allah mekanını cennet eylesin... Ustanın ardına yakılan güzel bir ağıt okudum yüreğinizden Üstadem. Saygılarımla...
TÜM OZANLARIMIZA ALLAH RAHMET EYLESİN AMİN
ANLAMLI PAYLAŞIMDI ENGÜN YÜREGİNİZE SAGLIK