(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KESİKTİ GÖBEKBAĞI ŞİİRİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KESİKTİ GÖBEKBAĞI ŞİİRİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzel....herşey de acı vardır fakat eminim annelik başkadır... üzüldüğümüz herşeye üzülüyorlar ya...bence anneden daha yakın dost yok şu dünyada....saygılarımla
Dostum yazan biri olarak zorluğunu bildiğim için doğumlar nasıl oluyor birazcık olsun tahminde bulunarak yaşayarak bu sancıları anama öyle sıkı sıkıya sarılıyorum ki...Çok beğendim yüreğine sağlık sevgili dostum sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
sadece doğururken değil annelerin sancısı asıl sonra başlıyor büyük sancılar...ama bazen şiirlere dalınca bende sancılanıp duruyorum ya sonuç yetersiz geliyor bana ya da içimde ki anlatışıma şaşıyorum...çok güzel bir o kadar da düşündürücü şiirinize kocaman tebrikler...saygı ve sevgiyle kalın...
iyi ki anneciğine yazdın bu şiiri yoksa yengem bir sallarsa oklavayı hedef vücut üstü kafa merkezi ...! ona göre...sakın bir çapkınlık yapayım deme sonra seni Belgin hanımla Samsun'a sokmayız ha..bilesin....kızma be birader...şaka yaptık ya...güzeldi..güzel..zaten çirkin yazdığın yok ki şöyle bir tenkiti yapıştırsak...avucumuzu yalamaya devam...aman sen hep böyle güzel yaz da biz yalarız afiyetle yine avucumuzu...kutlarım...sevgi,selam ve saygılarımla...
İyiki doğurmuş kardeşimi bak ne güzel şiirler okuyoruz kaleminden yüreğinden.Anneniz ne kadar gururludur böyle bir evlat dünyaya getirdiği için evlatlar çok seviliyor çokkkkkkkkkkk..
Gecenin bir yarısı mutfağa koşup kağıda kaleme sarıldığımı gören eşim telaşla arkamdan odaya girip bir şey mi oldu diye sorduğunda" Doğum sancısı geldi" diye cevaplardım hep onu.... Şiirinden aynı fikirde olduğumuzu anladım... Tebrikler Dost
Sevgili Belgin güzel yorum teşekkür ediyorum saygılarımla
şiir'le haşir neşir olmaya çalışırken yüzünü dahi zar zor çıkarabildiğin bir özgeçmiş düşünün onun sıcaklığını nasıl yazabilirsiniz bunun tarifi mümkünmü ben bunun merakıyla çook uzun düşündüğüm imgeleri bu kadar anca kısa tutabildim.
Samsunda teyzem var anamın hatırına onu ziyaretlerim oluyor şehrini seviyorum ziyadesiyle.
Kalemler de sancı çeker,
şiir doğarken.
Kaleminiz çok güzel anlatmış,
derin manaları,
kısa kelimelerle.
Tebriklerimle Hocam.