Mademki gidiyorsun Ayrılmak istiyorsun Düşünme beni durma git Bakma bir daha arkana Yüreğime taş basarım hadi git...
Senden öncede yalnızdım nasıl olsa Düşünme buralarda deyip tek başına Allah büyük bir şey gelmez başıma Alışabilirim sensiz olmaya İstiyorsan öyleyse durma git...
Ben her zaman yalnızdım Yalnız ruhumla başbaşaydım Kimbilir ,belki yeni aşka yelken açarım Yeniden sözcükler düşer önüme Belkide sen diye sevebilirim...
Olamazdı hani benden başkası Bakamazdın yar diye gözlerine Kim bilir belki günler Hatta aylar sonrası dönmezsin Ruhunu azad ettim durma git...
Defalarca anlattım sana Her konusu geçtiğinde bana Sen dışında ölürümde olmaz diyordun Sızlasada derinden Ayrılığa hazır yaralı kalbim git...
Ortak oldu sözlere yabancılar Ne kaldı ki yalandan başka Ayrılığın çanları vurup durur burada İnan ki üzgün değilim Aramızda geçenler adına durma git...
DEFALARCA SÖYLEMİŞTİM SANA ANLATMIŞTIM DEFALARCA SEN İNANDIN BENDEN BAŞKASINA İNANDIN ONUN HAYAL DÜNYASINA YEMİNLE İSTEMEM AHTIM VAR ASLA AFETMEM SENİİİİİİ...
EĞER AŞKA CEZA VERİLEBİLSEYDİ BENİM GİBİ SEVSİN DERDİM YAZAN:KADER OYUNCUSU 19/09/2012 İZMİR
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DURMA GİT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DURMA GİT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"EĞER AŞKA CEZA VERİLEBİLSEYDİ BENİM GİBİ SEVSİN DERDİM" Kimse diğeri gibi sevemez. Herkesin sebgisi başkadır. Kimi sevmenin hakkını verir, kimisi de sevmeye ihanet eder. Sevmek yüce birduygudur ve ne yazık ki o duyguyu herkes taşıyamaz... Giden olursa muhakkak gelen de olur. Kader gideni iterse geleni kucaklar. Şiirdeki duygular insanı yeniden yaşatır. Kutlar saygı ve sevgilerimi sunarım...
DEFALARCA SÖYLEMİŞTİM SANA ANLATMIŞTIM DEFALARCA SEN İNANDIN BENDEN BAŞKASINA İNANDIN ONUN HAYAL DÜNYASINA YEMİNLE İSTEMEM AHTIM VAR ASLA AFETMEM SENİİİİİİ...
EĞER AŞKA CEZA VERİLEBİLSEYDİ BENİM GİBİ SEVSİN DERDİM
DEĞERLİ KALEM GÜNAYDIN; BU DİZELER DAHA ANLAMLIYDI BENİM İÇİN...ELBETTE BANA GÖRE..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.... YÜREĞİNİZ V DE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. SELAM VE SAYGIMLA..
Kimse diğeri gibi sevemez. Herkesin sebgisi başkadır. Kimi sevmenin hakkını verir, kimisi de sevmeye ihanet eder. Sevmek yüce birduygudur ve ne yazık ki o duyguyu herkes taşıyamaz... Giden olursa muhakkak gelen de olur. Kader gideni iterse geleni kucaklar.
Şiirdeki duygular insanı yeniden yaşatır. Kutlar saygı ve sevgilerimi sunarım...