(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kirpiğinde Tuz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kirpiğinde Tuz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çocukların arsız dünyası sevgi dolu dünyası ve gelecekteki zorlu yılları güzel ifade edilmiş. anlam dolu bir şiir. tebrikler üstadım. buraya aynı bağlamda bir şiir koydum.dilerim beğenirsiniz.
Oyun Zamanı
Niye böyle dertli, dertli ağlıyorsun yalnız başına Çocuk? Dökülüyor yanaklarından yaşların, her biri birer boncuk. Gelecek yılların arasında, bulacaksın çile dolu yolculuk, O zaman dökersin yaşlarını, şimdi oyun zamanı çocuk.
Niye böyle dertli, dertli ağlıyorsun yalnız başına Çocuk? Dökülüyor yanaklarından yaşların, her biri birer boncuk. Gelecek yılların arasında, bulacaksın çile dolu yolculuk, O zaman dökersin yaşlarını, şimdi oyun zamanı çocuk.
EMEĞİNE ÖZÜNE SAĞLIK DEYERLİ OZANIM KEMİĞİN TUZU DİLİN TADIDIR DİLDEKİ TAT KEMİKTEKİ ACI BİR FIDANIN EKİLİŞİ GİBİ BİR GÜLÜN DALIN KIRILIŞI GİBİ HAYAT ACI İLE DOLU DOLU ACIYI GÜZ EDECEK DİL İNSAN İNSAN DEMEK NE GÜZELL SEVGİLER OZANIM
Işığınızı yüreğinizden aldığınızı unutmayın . Her doğan çocuk yeni bir umuttur içimizde. Yetkin,mahir kaleminiz var olsun Hocam. Her dem SAYGIMDASINIZ.
Sayın arkadaşım.Çocuk deyince orada duracaksın.Hiç kıyamam ben onlara.Ama onlar öyle varlıklar ki,ne dersen teyp gibi alıyor beyinleri ve hiç unutmuyorlart.Biz unutabiliyormuyuz çocukluğumuzdaki anıları.Unutmuş gibi olsak bile,bir çağrışım olduğu zaman ,hemen ortaya çıkıveriyorlar.Çocuklar ne aldıkları yarayı unuturlar nede yaşadıkları mutlulukları.Şimdi okullar açılacak.Okulu seven olacak ,sevmeyen olacak.Sevmeyenlere okul işkence gibi gelir.İşte öğretmenlerin görevi,bu gönlü yaralı çocuğu okula ısındırıp beynindeki sevgi çırasını tutuşturmak.En önemliside bu zaten.....
Sayın arkadaşım, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın
ÇOCUK ŞİİR
Çocuk deyip geçmeyin, Onun da dünyası var. Güzel çirkin seçmeyin, Her çocuk şefkat arar.
Bir kez düşün kendini, Çocuktun daha önce. Eksik etme sevgini, Bir küçüğü görünce.
O, yuvada bir çiçek, Sonra meyve verecek. Toplum doğacak ondan, Ülkemiz yükselecek.