Oturmuş sensizliğine içen bir ayyaş olsam Sokak sokak dolanır Beni arar sorar mısın ? Bedenim dizlerimin üzerine yıkılsa Sürünsem dursam yolunda Beni alır taşır mısın sırtında ? Tökezleyip düştükçe ben Ellerimden tutup kaldırır mısın ? Ve benim seni sevdiğim gibi Sever misin beni her zaman ?
Bahar olsa Sıcaktan her şehir yansa O alevler arasında üşüsem Alır mısın beni koynuna ? Sarar mısın sıkı sıkıya ? Benim üşüdüğüm gibi Üşür müsün benimle ? Ve sever misin her zaman ?
Rengini kaybetmiş bir gül olsam Rengimi bulmaya yardım eder misin ? Diyar diyar dolaşır mısın ? Görüntüm güzel olmasa da Eline alır koklar mısın ? Okşar çeker misin içine ? Bir öpücük kondurur musun yapraklarıma ? Bütün gülleri sevdiğin gibi Sever misin beni de her zaman ?
Ayrılık savursa Küllerimizi Sen başka diyara Ben başka diyara savrulsak Benim senden vazgeçmediğim gibi Yollarına düşeceğim gibi Düşer misin yollarıma ? Sen evladını yitirmiş bir ana Bende çocuğunu kaybetmiş bir baba Sen bir uçta Ben bir uçta olsak Bulana dek arar mısın ? Benim seni sevdiğim gibi Sabırla bekler Sükut ile sever misin beni her zaman ?
İçimizde kanlı cam parçacıkları olsa Hiç durmasa kanatsa yüreğimizi Kalbimizi parça pinçik etse Ben bir ömür senin yaralarına Sen de benim yaralarıma Merhem olur musun ? Benim olacağım gibi
Ayrı kaldığımız onca zaman geçse de Yüreğin yanar mı ? Her ahhhh çekişte Sızlar mı yüreciğin ? Boyun büktüğünde Kınalı bir çiçek gibi Ve alev topları düşer mi canevine ? Benim yüreğimi yakan ateş gibi İnler misin sen de ? Rüzgar vurdukça Alevlerin harını yükseltir misin ?
Bunları bir kenara bırakta Benim seni sevdiğim gibi olmasa da Zerre kadar olsa da Sever misin beni her zaman ?
Şiirime Sesiyle HAYAT VEREN CAN CANIM GAM-SELİYE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
' Zerre ' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
' Zerre ' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KALEMİNE SAĞLIK ANLAMLI BİR ŞİİR AMA ŞİİRDE ANLATIĞIN GİBİ BİR SEVGİ YOK YERYÜZÜNDE CEBİNDE PARA KALMASA YAVAŞ YAVAŞ HERKES BİR SEBEBLE ÇEKİP GİDER KÖTÜ GÜNDE BIRAKIP GİDENDE İYİ GÜNDE OLSA BİLE SEVGİSİ YALANDIR SADECE MANTIK SEVGİSİ OLUR KALP DEĞİL İKİ GÜZEL YÜREĞE SEVGİLERİMİ SONUYORUM SAYGILAR........
Ayrılık savursa Küllerimizi Sen başka diyara Ben başka diyara savrulsak Benim senden vazgeçmediğim gibi Yollarına düşeceğim gibi Düşer misin yollarıma ? Sen evladını yitirmiş bir ana Bende çocuğunu kaybetmiş bir baba Sen bir uçta Ben bir uçta olsak Bulana dek arar mısın ? Benim seni sevdiğim gibi Sabırla bekler Sükut ile sever misin beni her zaman ?
yürek akmış zaten ne diyeyim akmayanlara akması dileğiyle mehmet beyi değerli abimi gam selini tebrik ediyorum enfesti tek kelimeyle sevgilerle kalınız şiirinle alakalı sözlerimi kabul buyur :) mehmet abim sağlıcakla kal...
Hasret kapımda nöbetler tutuyor Sevgilim uzak bir Şehirde gözlerim onu arıyor. Bir kuş olup göçsem bu diyardan aşsam enginleri varsam senin yanına öpsem doyasıya koklasam is kokan tenini...!!!
Gerçekten seviyorsa zaten bunlarla kabul eder şairim.. Ama çok sevip de az almak can acıtır... Ama yine de sevmek güzel sevilmek de... İki şairim de mükemmelsiniz..
Bunları bir kenara bırakta Benim seni sevdiğim gibi olmasa da Zerre kadar olsa da Sever misin beni her zaman ? ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. KUTLUYORUM HER İKİ GÜZEL İNSANI VEDE EMEĞİ.. SELAM VE SAYGIMLA
zerre kadar... bazen insan öyle çaresiz oluyor ki zerre kadar sevmesini dilemekten başka birşey yapamıyor.. insan hiç birşey istemiyor yalnızca zerre kadar sevgi düşsün yüreğine yetecek... ne müthiş şiir ve ne güzel bir yorumdu... iki yüreği de alkışladım... zerre kadar da olsa herkesin sevgiyi yaşaması dileğiyle..