Horozluğa soyunan tüyü yoluk tavuklar, Aynaya bakın hele, siz de erkek misiniz? Obama’nın önünde dans eden dalkavuklar, Hak’ka diz çökün hele, siz de erkek misiniz?
Saddam da girip çıktı Avrupa’nın koynuna, Sonunda yağlı ipi geçirdiler boynuna. Şalvarı bit yuvası Barzani’nin beynine, Bir kurşun sıkın hele, siz de erkek misiniz?
Kabuğunu kırarak aklınızda posanın, Arkasına sinmeyin yaptığınız yasanın, İntikamı bekliyor Ahmet, Mehmet, Hasan’ın, Meydana çıkın hele, siz de erkek misiniz?
İmralı’da beslenen kuduzların başına, Yüksek bir sehpa kurup basa basa döşüne, Birer birer tükürün gözlerinin yaşına, Canını sökün hele, siz de erkek misiniz?
Hamdolsun diye diye vatanımı satmayın, İhanetin ucunu Kur’an’a dayatmayın. Yolsuzluk döşeğinde yan gelerek yatmayın, Kirleri dökün hele, siz de erkek misiniz?
Ne zaman uzanacak kör gözünüz uzağa, Avrupa Birliği’nin kapısında tuzağa, Düşe düşe kaç kere yediğiniz kazığa, Kibriti çakın hele, siz de erkek misiniz?
Heyet heyet dizilip ağlamayı bırakın, Bombaları yağdırın kuyruğuna Irak’ın. Vatan bayrak uğruna mukaddestir her akın, Silahı takın hele, siz de erkek misiniz?
Atatürk’ün mührünü hainin küpesine, Kazıyarak tekmeyi indirin poposuna, Ay yıldızlı bayrağı Kandil’in tepesine, Şerefle çekin hele, siz de erkek misiniz?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAVUKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAVUKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam yüreğinize kaleminize sağlık hislerimize tecuman oldunuz. Bunların erkek olmadığı kesin bunlar dönmeler umarım seni beni anlar kendilerine gelirler. yüreğini kutladım selam ve DUA ile efendim.
MİLLETİ TEMSİLEN HARİKA BİR ESER
TABİKİ ANLARLARSA
YÜREĞİNE SAĞLIK MEHMET HOCAM