(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEKLERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEKLERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık güzel bir çalışma güzel dizeler Güne düşen şiirinizi ve kaleminizi yürekten kutlarım Saygılar bıraktım değerli sayfanıza hayırlı günler dilerim .......
Uyaklı''Ayaklı'' Şiirler her nedense her zaman hoşuma gitmiştir ve gidecek te!!!Hele hele böyle bir ustaca olan şiir ler var ya ŞİİR ler! Ustanın elinden,dilinden,gönlünden geçen !Ah be ustam Harika desem az kalır.YÜREĞİNİZ HİÇ GAM KEDER NEDİR BİLMESİN.
Hoşgörü ve ayrıntılı açıklamanız için teşekkür ederim. Aklıma takılan soruların cevabını aldığıma göre getirdiğim eleştirinin de bir hükmü kalmadı. Seçkinizi kutluyorum.
Tekrarlar sizin ve bazı kişilerin takıntısı haline gelmiş ama size bir örnek vereceğim. Burada iki satırda kaç tekrar olduğunu sayınız. Acaba siz bu beyiti yazandan daha iyi bir edebiyatçı veya şair misiniz?
''Beni bende demen bende değilim, Bir ben vardır bende benden içerü..:'' (Yunus Emre)
İki satırda tam altı tekrar var...))) Ne dersiniz? Yunus Emre sizce şiiri bilmeyen çömez veya acemi bir şair midir? Üstelik en meşhur şiirlerinden birinden alınmıştır bu iki satır...
Sanırım ''Geceler boyunca duygu çırası/Altında resmeder göklerim seni'' dizesini anlamakta zorlanmışsınız. Göklerim sözü gök yaparım anlamında değildir. Gök sözünün çoğuluduır. Duygu çırası da yıldızlardır.
Sayın Mehmet NACAR, edebiyetımızdaki güzellemelerden biri. Söyleyiş kurgu gönlüme katkı yaptı.hece vezni güzel kullanılmış. Temma şahne. Daha ne olsun gönülün sesi. Kutlarım.
Güne düşen şiirinizi ve kaleminizi yürekten kutlarım
Saygılar bıraktım değerli sayfanıza hayırlı günler dilerim .......