(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gün gelir biter sende taze meyve şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gün gelir biter sende taze meyve şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
manevi duygularla kaleme alınmış anlamlı bir manzum eser. yaratıcıya yönelen yüreğin pişmanlıkları ve sonrasında şükür dolu sesleniş. yazan kalemi tebrik ederim ayrıca yeniden görüşmek güzeldi üstadım.
Ağyarda neden çevirdim ki yüzü Şükür gösterdin hayatım da düzü Âşıksan bari gel kırıver dizi Sakın ha düşme bela sahrasına
mükemmeldi kıtalar, mısralarınız hocam...kaleminize yüreğinize sağlık...yokmuydunuz yoksa favorimdenmi düştünüz...neyse kontrol ederim sonra...saygılar efendim çok güzel ve manidardı şiiriniz...
Allah ve nuru için yazılmış bi şiirin daha geldi.sen bu konuda çok ustasın arkadaşım.hemde hece ile yazıyorsun tebrik ederim.bazen öyle bir açlık ruhumuzu sararki ve sarmaladığı esnada da kalbimiz buna susamış gibi hisseder kendisini benliğimizde. İşte bu açlığın kana kana içilmeye yüz tutulmuş susamışlığının adına manevi boşluk derler de pek aldırış etmeyiz. Ama gerçek hakikat de budur aslında kaçınılmazdır oysa. İnsanoğlu, kendisini kaptırdığı bu gidişlerin peşinden bilinçsizce gitmektedir aslında. Bir yaralı yüreğin derman peşinde koşması misali.Bu farkındalıklı olma hali işte arayışların başlangıcını gösterir. Fakat bu arayışların başlangıcında olma hali sona yaklaşıldığının da habercisi olabilir. İşte o zaman değil başlangıcın, bitişin habercisidir .şii,r çok güzeldi arkadaşım.Allahı aramanın en güzel yolunu anlatmışsın.kutlarım,puanım tam.selamlar.