(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
'' Vuruldumda Ölmedim '' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
'' Vuruldumda Ölmedim '' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymetli yorumunuz için teşekkür ederim değerli abim okuyan gözlerine sağlık her zaman ki gibi doğaçladım ....beğenmenize sevdim saygı ve selamlarımla kalın sağlıcakla....
can dostum kıymetli yorumunla onure ettin beni okuyan gözlerin dert keder görmesin saygı ve sevgilerimle yüreğinden öperim saygı ve selamlar sana olsun
yazmışsın bir inci ne denilebilir ki harikasın tek kelimeyle seni gerçekten seven kardeşin taha mehmet abim sevgilerle kal kusurum bakma oc bozuk şirlerle fzl bkmd :)
saol abim pc bozuk elim kolum bağlandı zaten okul başlıyo artık böyle musait olmuyacam onun için bakmak istedim yzln şiirlerle sevgilerle kal sen yazarsın ben bakmamı kalemin ve tyüreği güzel olan birine sevdiğim deüğerli abime sevgilerle kal
Canım kardeşim kıymetli yorumun için teşekkür ederim varolasın her daim yorum yazmadığın için sana ve hiçbir arkadaşıma birşey demem heleki sana kardeşime hiç demem kal sağlıcakla...unutma yorumlar sadece sözlerden ibarettir ....
teşekkür ederim iltifat ediyorsunuz ben acizane bir doğaçlamacıyım öyle usta değilim amatör bir yüreğim var onunla yapmaya çalışıyorum işte oda kendimce...
Boğazın düğüm düğüm olmasın şairem okuyan gözlerine güzel görmeni sağlayan yüreğine sağlık kıymetli yorumun için teşekkürler....sevgiler saygılar sana olsun....
Kim diyebilir ki ben yanmadım
Aşk elinden düşmedim dile
Ben düştüm dile harıyla alev aldım
Küllendim küllendimde Sönmedim
SANMIYORUM Kİ BİRİLERİ ÖYLE DESİN YADA DÜŞÜNSÜN..ZİRA HAYAT VE KENDİSİYLE ÇELİŞİR ..KUTLUYORUM DEĞERLİ KALEMİ VEDE YÜREĞİ.SELAM VE SAYGIMLA.