YERLERi, GÖKLERi, CÜMLE ALEMi YARATAN DAĞ, TAŞ, AĞAÇ, ÇiÇEKLERLE DONATAN iNSANI, HAYVANI, NEBATI BiRDEN BARINDIRAN ÖNCE SENi YARATAN, ALLAH´I UNUTMA !
BIR DAMLA SUDAN, SENi YOKTAN VAR EDEN SADECE RUH iKEN, SANA BEDEN GiYDiREN ONCA GÜNAHINI BAĞIŞLAYIP, BiRDEN AFFEDEN ŞÜKRET SENi YARATAN, MEVLAYI UNUTMA !
MEDiNE-i MÜNEVVEREYE VARIR iSEN MESCiD-i NEBEViYi, ZiYARET EDER iSEN BiRDE HÜCRE-i SAADET`i DE GÖRÜR iSEN iKI CiHAN SERVERi, HZ. MUHAMMED`i UNUTMA !
MEKKEYE ŞAYET YOLUN DÜŞTÜĞÜNDE MESCiD-i HARAMI, GÖRMEK NASiP OLDUĞUNDA HACER-ÜL ESVED`E, EL iLE YÜZ SÜRDÜĞÜNDE MAKAMI iBRAHiMi, ZEMZEMi, TAVAFI UNUTMA !
ELBET ARAFAT´A DA GiDERSiN ORADA MEVLAYA YALVARIRSIN DAHA NERESi VAR DiYE SORARSIN MiNAYI, MÜZDELiFEYi, ŞEYTAN TAŞLAMAYI UNUTMA !
BiR TARAFTA YUNUS EMRE, BiR YANDA HACI BEKTAŞI VELi GÖRMEDEN OLURMU HiÇ BALIKLI GÖLÜ, BiRDE MEVLANAYI HATIRLA SAKIN AHMET YESEVi iLE TAPTUK EMREYi ANADOLUDAKi ULU CANLARI, EVLiYALARI UNUTMA !
BU VATAN Ki NiCE GÜNLER GÖRDÜ GEÇiRDi BiR KARIŞ TOPRAK iÇiN, ONCA CANLAR VERiLDi NE OCAKLAR SÖNDÜ, DUL YETiM KALDI KiMiLERi BiRDE SENiN iÇiN ŞEHiD OLMUŞ, ECDADI UNUTMA !
YILLARCA BiR ÇOK, MAL MÜLK EDiNDiN BiNBiR TÜRLÜ ONCA NiMETTEN YEDiN BiR KAÇ EVLAT, ONLARCA TORUNLAR iÇiN SAKIN OLA RABBiNE ŞÜKRÜ UNUTMA !
YERi GELDi, ÇOK GÜNAHLAR iŞLEDiN HATASIZ KUL OLMAZ, HATALAR DA ETTiN KiMi ZAMAN OLDU, YALAN DA SÖYLEDiN ECEL YAKIN ÖLÜM VAR, TÖVBEYi UNUTMA !
SABAHIN SEHERiNDE, KALKTIĞINDA ABDEST ALIP, NAMAZ KILDIĞINDA O AN RABBiNE SECDEYE VARDIĞINDA iNSANLIK iÇiN DUAYI, GÖZYAŞI DÖKMEYi UNUTMA ! ---------------------------------------------------- UNUTMAYIN DOSTLAR; SAKIN OLAKi BUNLARI... . . . U N U T M A Y I N...! ! !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTMA...SAKIN UNUTMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTMA...SAKIN UNUTMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oyy dedim nereleri gezdirdiniz rabbim bir daha nasip edermi bilmem mekkeyi medineyi görmeyi o güzellikleri yaşamayı çok güzel anlatımdı saygılarımı kabul edin Allah razı olsun sizden
Yüreğinin sesi daim olsun dilerim