(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öylesine// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öylesine// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bır kac kere okuyup, hatta üzerinde ara verip düşünerek yorumu ne sekilde yazacağımı bilemediğim derinlikte olan sahibine ait bır siirdi bence... Sırrı çözemedim, okumaya devam:)
kalemin özgünlüğü, farklı anlatımıyla yine kendini koymuş ortaya...biraz örtük bir şiir olmakla beraber, isminde taşıdığı anlamı , içeriğinde taşımayan bir şiirdi...
Ten giyen Yaşlı tanrılar kadar Yorgunduk __________İkimiz de
Ve Sadece Ölü bir cenindi aramızdaki
İşte Öylesine
bu mısralarda, adrese teslim bir mesaj vardı...aradaki tek bağ olarak bir bebek vurgulanıyordu, belki de hiç doğmamış bir bebekti vurgulanan...okuduklarımdan bana geçen duyguları yazdım şairim, elbette ki aslı sizdedir, yanlış ifade ettiysem bağışlayın...fakat şiirin asıl teması ne olursa olsun, içeriği ve anlatımıyla yine çok güzel ve nitelikli bir çalışmaydı...Kaleminize beğenim, içten tebriklerim ve selamlarımla şairim...her daim dostlukla...
Öylesine, neyse ...keşke ile aynı anlama gelir çoğu zaman.Onu demeyi yediremediğimizden kendimize böylesi geçişkenler kullanırız.Keşke , keşkeler olmasa diyeceğim ama olmaması elimizde değil galiba birazda sayın şair dostum.Ne kadar tanrı teni giymişcesine ehil gönüller olsa da bir yerde işte yine keşke... ya da öylesine ...ya da her neyse boşver...
Yine muhteşemdi.Her zaman ki gibi.Kalben kutlarım gönül emeğinizi.En içten saygılarımla.
Sırrı çözemedim, okumaya devam:)
Kutlarım degerli kalemi
Saygı ve selamlarımla