Sen bende ah benliğimde acı gözümde sancı değilsin Eylül
Seninle başladı aşka bir bütün uzanan ince yolum sağım solum günlerinde baharı yaşadı birçok kişi sayısız aşık ayrılığı tadarken ne yazık.
(b)
Sen bende pişmanlık kalbimde silinmez yara mesafesi en uzun ara değilsin Eylül
Seninle güneşi gördü ağustos sıcağından yorgun uyanan sabahlarım ve hayatım ve düzenim sonbahara gülümseyen sarı yapraklarınla öptü yeşili yüreğim diye.
(c)
Sen bende çaresizlik içimde hüngür hüngür ağlayan yan unutmak istediğim zaman değilsin Eylül
Seninle mutluluk tanımını huzura ermeyi dahası aşka konmayı anbe an bildim ve anladım gelişini ömrümde en güzel müjde diye.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mutlu Eylül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mutlu Eylül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen bende ah benliğimde acı gözümde sancı değilsin Eylül ..............................................yazan yürege selam olsun cok ince duygular kutlarim o guzel yüreginizin sesini.. seviler....
benliğimde acı
gözümde sancı değilsin Eylül
..............................................yazan yürege selam olsun cok ince duygular kutlarim o guzel yüreginizin sesini.. seviler....