(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİBİSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİBİSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Isıtmazsın içimi , Sen olsa olsan . Rüzgar gibi eser , Geçersin... Rüzgar gibi geçer olmuş, neredeyse aşk kahramanlarının çoğu. Eski şiirlerin tadı yok o yüzden, günümüz şiirlerinde. Aşk, eskiden bu duyguyu ciddiye alan kişiler tarafından yaşanırmış. Şİmdi bir çok şey "mış" gibi yaşanıyor. Dostlar, "mış" gibi yapıyor, akrabalar da öyle. Aşk, tamamen yok olmuş durumda." Mış" gibi yapılıyor çoğunlukla. Hayal kırıklığına uğrayan suçluyor diğerini, emek vermek istemiyor hiç kimse. Eski insanların ne sabrı var günümüzde, ne de ince ruhları. Sadece "almak" üzerine artık insanların yeni düzeni. Dost, alamadığında istediğini, gidiyorsa arsızca, aşık olduğumuzu sandıklarımız da gidebiliyor rahatça. Gitmek elbette ki, cesaret ve yürek ister. Gerektiğinde gitmeyi de bilmeli elbet, adil yürekler. Cesur ya da yürekli olduklarından gitmiyorlar çoğunlukla, alacakları bittiğinde gidiyorlar en fenası. Rüzgar gibi geçenler, rüzgarla yarışamazlar nasılsa. Rüzgar, onları da fırlatır bir gün istemedikleri bir yere. Bazen ne yazsak ve söylesek boş geliyor bana. Bildiğini okuyor nasıl olsa insanlar. Saygılarımla.
Kısa ve öz güzel anlamlı bir anlatım rüzgar gibi essin geçsin değerli üstat silindir gibi ezmesin aşklara ölüm olmasın sitemler olsada..Tebrik ederim selam ve saygılar..
müzik de, rüzgar da, sadık olmayan kadınlar da hayatımızın bir noktasından bir başka noktasına kadar var olurlar ve başladıkları gibi biterler kendi armonilerinin dizaynında; bazen bir tat, bazen keder bırakarak. ÇOK SADE, ŞİRİN BİR ŞİİRDİ. SAYGILAR
Anlayıp çözmek ne mümkün seni, Dilimde sitem oldun, niçin boş ellerim! Göz gördü, gönül sevdi ama sen yoksun, Yoksa göçmen kuşlara mı özendin! Bir umudum vardı, onu da hazan aldı, Söyle de bileyim, nerelere gizlendin! Şimdi; Bir varmış, bir yokmuş hayallerde, Kopmuş düğmelerim seni bekliyor esintilerde…28.08.2012-Ahmet BOZTAŞ
Şiirinizi okuyunca dile gelen hislerimi yorum sayfanıza armağan ediyorum… İnsan bazen kendini kısır döngülerde hisseder, nihayete yakın nice kazanımlar sanki hiç yaşanmamış gibi tekrar başlangıca döner… Birkaç damla gözyaşı, kurumuş birkaç çiçek, ne kaldı elimizde o buruk hatıralardan diyor bir şarkı da… Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum…
bir mesajdı.Saygı ve selam ile...