(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unutulan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unutulan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalbinde yaşatılan bir çocuk vardı, Işıl ışıl gözleri.
Ne zaman katili oldu insan, İçindeki çocuğun.
Büyüdükçe mi ? Acı çektikçe mi ?
Hepsi bencillikten.....!
Ne zaman unutuldu yaşama sebepleri Ve sadece kendimizin değil başkalarının da çocukluklarını Alırken ellerinden... Ne zaman hayvanlaştı insan...!
Biraz aralamak lazım toprağı, Belki yeniden doğar içimizdeki çocuk.
Eray Uraz Köseoğlu (eray uraz)
Bütün insanlar aynı doğuyor, zaman onları ve içinde bulundukları toplum onları bazen canavar yapıyor bazende melek, bu iş işte böyle yüce Rabbim doğru yoldan ayırmasın anlam dolu dizelerdi şiirinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Ne zaman unutuldu yaşama sebepleri MERHABA SEVGİLİ ERAY; "hakkını helal et annem.." ŞİİRİNDEN GELİYORUM..ZAMAN BULDUKÇA OKUDUM DİĞER ŞİİRLERİNİDE..HAKKINI TESLİM ETMEK GEREKİRSE YAŞIN VE BOYUNDAN ÇOK DAHA BÜYÜK DUYGU VE DÜŞÜNCELERİN VAR..ELBETTE GELECEK İÇİN VEDE ŞAİİRLİK İÇİN ÇOK ARTI DEĞER BUNLAR..AMA HAYATIN YÜKÜNÜ BU YAŞTA OMUZLAMAK NE KADAR DOĞRU OLUR BİLMİYORUM..ÇÜNKÜ SENİN YAŞITLARIN SOKAKLARDA FARKLI ŞEYLERLE UĞRAŞIYORLAR..NEYSE YAZACAK ÇOK ŞEY VAR ASLINDA..AMA SEN AKILLI BİRİSİN YOLUNU SEÇMESİNİ BİLİRSİNÇ..ANNENİ SAHİPLENİŞİN AYRICA MUTLU ETTİ BENİ..BUDA HER ŞEYİN FARKINDALIĞINDAN GELİYOR..SENİ ÇOK SEVİYOR VE ÖPÜYORIM BU ASİL DAVRANIŞINDAN DOLAYI..HER ŞEY GÖNLÜNCE OLUR İNŞALLAH BAŞARI VE MUTLULUK DİLEKLERİMLE..
Çok teşekkür ederim. Evet annem benim hep yanımda. Benim ve kardeşimin. Yapayalnız büyütüyor bizi. Aşıladığı en güzel şey de sevgi. Hayatı sevdiren de annem.