HEDEF BÜYÜK TÜRKİYEŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Gaziantep şehitlerine son görev
Gaziantep’teki hain saldırıda hayatını kaybedenler için tören düzenleniyor... Gaziantep’te önceki gün PKK’nın bomba yüklü aracı infilak ettirmesiyle 4’ü çocuk 9 kişi yaşamını yitirdi. Terör şehitlerinden 3’ü dün son yolculuklarına uğurlandı. 6 kişi için Gaziantep’te tören düzenleniyor. Törene devletin zirvesi ve binlerce vatandaş katılıyor. Törene devletin zirvesi de katılıyor. Camiye ilk olarak MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli geldi. Bahçeli’den sonra sırayla CHP lideri Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ve Başbakan Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan tören alanında yerini aldı. Dün Gaziantep’te 12 yaşındaki Sena Büyükkonuk’un cenazesine katılan, küçük kız için gözyaşı dökerken annesinin vefat ettiğini öğrenen ve acısı ikiye katlanan Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Şahin de camide hazır bulundu. Şahin’in ayakta zor durduğu ve sürekli ağladığı görüldü. CHP lideri Kılıçdaroğlu, camiye gelince Bakan Şahin’in yanına gitti, başsağlığı dileyerek taziyelerini iletti. Başbakan Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan da Bakan Fatma Şahin’e başsağlığı diledi. Bakan Şahin’e sarılan Emine Erdoğan da gözyaşlarına boğuldu. Bakan Fatma Şahin’in çocukların tabutlarını göstererek yanındakilere ’’Baksana ne kadar küçük’’ dediği görüldü. BAKANLAR DA TÖRENDE Cenaze namazını Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez kıldırıyor. Görmez, her tabutun başında ayrı ayrı cenaze namazını kıldırdı. Törene neredeyse kabinenin tamamı katılıyor. TBMM Başkanı Cemil Çiçek, İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin, Çalışma Bakanı Faruk Çelik, çok sayıda milletvekili, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek ve Başbakan Erdoğan’ın oğlu Bilal Erdoğan da törene geldi.
Allah gazabıdır bu, neler oluyor böyle
Terör azmış kudurmuş, durmuyor sabah öyle Nereye gidiyoruz, her tarafım kan gölü Kan ne zaman duracak, söyle kardeşim söyle. Bu durum çok acı çok, bizde üç maymun kul çok Yayından fırlamışta, hedefe gider bir ok Bunu durduracak kul, varsa kahraman olur Çünkü hedef Türkiye, durdurulmalı bu ok. Arkadaşım kardeşim, dil ırk inanç ayırma Hainlere uyup ta, kimseleri kayırma Anadolu karışır, karışırsa dağılır Düşmanlar bunu bekler, Allah için ayırma. Alevi-Sünni biziz; her ırk ve inanç biziz Kutsal Ehl-i Beyt biziz, Büyük Türkiye biziz İmam Ali aşkına, bir ve birlik olalım Böyle olsun Türkiyem; Böyle en büyük biziz. |