Ateş gibi bir Temmuz kentinde ayrılıkları büyüttüğüm hüzünbaz bir akşam… mavi umutlarımı avutmaya çabalıyorum Dut ağacının altında vakit lâciverte çalıyor rengini gökte yıldızlar bile uyuyor aklıma düştün her gece olduğu gibi asık suratımda tebessümüm oluverdin hüzünkahverengiliğinde gözlerin çalmıştı gönül kapımı biliyorsun, sevgimizin cam kırıkları kanatıyor canımızı bazen çığlık çığlığa konuşuyor gözlerimiz bazen de lâl oluyor dillerimiz gözlerimizden bulgur bulgur yaş gelirken tezatlarla örülü hayatımızın yansıması belki her şey olsun..! gene de gitme..! hadi..! özlemlerimizi,kimsesizliğimizi vuralım yalnızlık yanından Senin içtiğin nescafelerin tadı ben, yazdığım şiirlerin konusu sadece Sen ol..! bakabileyim gözlerinin derinine doyasıya benim Leyla’m tek Sen ol ömür boyu bende yollarına düşeyim her gece Mecnûn vâri… … Ahh…ah… gitmeseydin kalsaydın keşke uysaydı bu aşkın bedeni tenimize keşke kalsaydın… keşke..! öyle yalnızım ki… her gece biraz daha fazla kanıyorum hecelere biraz daha eksiliyorum “sen” yanımdan ben,kimliksiz bir sessizliğin ateşinde sevdim,seviyorum Seni var mı..? var mı söyle..! var mı benim gibi Seni seven..?
şimdi “keskin Fm” de sevda şarkıları çalarken,sustu Yaz … Yoksun… bir Temmuz kentinde bir hüzünbaz gecede düştü başım sol yanıma yoksun… oysa, bende ne çoksun..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR TEMMUZ KENTİNDE BİR HÜZÜNBAZ AKŞAM..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR TEMMUZ KENTİNDE BİR HÜZÜNBAZ AKŞAM..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gittin boynumu büktüm büyüttüm sevdanın ardından ama sen değişmiştin eser kalmamıştı ne gözlerinden ne ellerinden ne eskisi gbi baktın gözlerime ne mazideki gibi tuttun ellimden o güzell ellerinle
Ahh…ah… gitmeseydin kalsaydın keşke uysaydı bu aşkın bedeni tenimize keşke kalsaydın… keşke..! öyle yalnızım ki… her gece biraz daha fazla kanıyorum hecelere biraz daha eksiliyorum “sen” yanımdan ben,kimliksiz bir sessizliğin ateşinde sevdim,seviyorum Seni var mı..? var mı söyle..! var mı benim gibi Seni seven..?
şimdi “keskin Fm” de sevda şarkıları çalarken,sustu Yaz … Yoksun… bir Temmuz kentinde bir hüzünbaz gecede düştü başım sol yanıma yoksun… oysa, bende ne çoksun..!
Aralıkta başladık temmuzda ayrıldık sevgili
Gittin
boynumu büktüm büyüttüm sevdanın ardından
ama sen
değişmiştin eser kalmamıştı ne gözlerinden ne ellerinden
ne eskisi gbi baktın gözlerime ne mazideki gibi tuttun ellimden o güzell ellerinle
Umarım beğenirsiniz karalamak geldi içimden :)