(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADERİN BÖYLESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADERİN BÖYLESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygu yüklü yürek acısı ders alınacak bir şiir okudum gönül sesinize kaleminize sağlık.Güzel eserinizi ve Ramazan Bayramınızı en içten tebriklerimle kutluyor saygılar sunuyorum..
Yalpalanmışım kıyılardan vurulmuşum kaya dibine sürüklemiş poyraz kör kuyuya unutmuşum kendimi...
Işıldayan güne küsmüşüm kabuğumda bir yerlerdeyim boşuna vermişim değerleri dokunmayın kin kusarım...
Hani çare,yada kimde akarsuydum çağlayandan set çektiler yüreğime vurun ALLAH vurun acımasızlar...
İçim içim sızlanırım yer gök arasında bocalarım sanki mahşeri yaşarım derinlerden ağlarım...
EN KÖTÜSÜDE İNSANIN KENDİNE EL OLMASI
Kader kendi kendine çizilen bir yazgı değil ki önüne geçelim istenmediği yerde silelim. Çok güzel ifade etmişsin canımın içi . emeğini kutlar Hayırlı bayuramlar dilerim
İhanet ve aldaılmış duyguların seli var şiirde,yaşamdır hatalar olur elbette,önemli olan aynı hatanın tekrarı olmasın... Hüzünlü bir şiir okudum.Kutlarım...Ramazan Bayramınızı içten kutlarım sevgi ve selamlarımla...