Azaldı gecenin siyahı ezan vakti yaklaştı hadi; kalk, giyin şarap getir. kem küm edip durma. duymuyor musun bak ne diyor? şehvetle imam: "Soğuk olur bu saatte günün ayazı sevişmeyin ey sevgililer; üşütürsünüz sabaha karşı...." galabet
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İMAMIN ŞEHVETİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İMAMIN ŞEHVETİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mahallenin zıpırı kahveye girer.iyi bir palavra sıkar.1 masa güler 2 masa kızar 3 masa söver 4 masa ne diyo yav bu der vesair içinde muziplik olunca...sanırım karayelle ben aynı masada okeye dönüyoruz..şiir bu ........biz ne cenabet imamlar ne şarap kokulu ezanlar gördük.bu şiir imamaı ezanı sevişmeyi biraraya getirince balıkları oltalamış.bak benim yorumla 27 oldu galiba.e birazda böyledir.koluna hülyadan güzel bir bayanı tak Bebek sahiline kahve içmeye git.Kimse hülyadan dha güzel bir kadın bebek sahiline indi diye haber yazmaz.ama hülya ile git..manşet ol mecmuanın en kral yerine bu zaman biraz böyle
Azaldı gecenin siyahı ezan vakti yaklaştı hadi; kalk, giyin şarap getir. kem küm edip durma. duymuyor musun bak ne diyor? şehvetle imam: "Soğuk olur bu saatte günün ayazı sevişmeyin ey sevgililer; üşütürsünüz sabaha karşı...."
Yorum yorumcuya göre değişir diyorum, şair arkadaş kendince yorumunu yapmış... İyiye, kötüye kendi içimizde saygı duymak lazım... İllaki bir durumu belirtmek istiyorsak özel msj lada durumun izahatını isteyebiliriz sanırım... Yalnız burada başkalarının pencerelerinden bahsederken (dar görüşlülük, özgür ruhlar vs...) Karşınızda bu yorumu yapanlarında belli sınırlar içinde yorum yapma hakkının olduğunu unutmayın/unutmayalım... Eleştiride güzel yorumda sahibinindir... Şiiri yazım biçimi olarak kutlarım, içsel olarak şu an bir yorum yapmayı gerek görmüyorum... Saygılar.
hydell tarafından 11/12/2007 12:59:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
hydell tarafından 11/12/2007 12:59:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
imamlar tplumun sağlığını düşünür elbet ne var yadıırganacak...kış diyo yani ayaz,her an bronşit...aruzlamı yazılmış bu ebcet bile düşmüş şair vay canına...
sevgili galabet şimdi okudum yorumları...ilk önce kutlayayım sonra başına bu kadar hal açtığım için üzgünüm:)))) söz konusu şey değişti sen anladın onu:))) bu arada bir şiirin etrafında atılan bunca vaveyla üzdü beni demek ki bizim camiada da (şair,şiir,edebiyat) hoşgörü hak getire...geçenlerde bir şiirimde Hz.İsa nın adını ve kutsal kasesini kullandım diye özel mesajlarla neden İsa'yı kullandın dendi.Kendimi zor tuttum Hristiyanım da ondan dememek için...Lütfen hoşgörü
şiirlerime lütfen dinsel unsurları zedeleyecek yorumlar yapmayın. şiir duru ve nettir. tabi anlayana.bizim her dine her inanışa saygımız sonsuzdur. lütfen dizelerimin orasından burasından tutup çekiştirmeyin.
kendi dininizi savunurken başkalarının dinine de saygı gösterin ve o gavur sözcüğünü mümkünse silin savgili şair-i lale .... bu şiirde dini zedeleyici birşey yok ..pencereyi genişletin biraz ... burada herkes müslüman değil onu da bilirn ..başka dinlerden hatta dinsiz olanlarda var aynı gerçek hayatta olduğu gibi ..konuyu ısrarla bu platforma çekmeyin lütfen
şiir edebiyatın bir parcasıdır..edebiyat da edepen gelir adı üstünde... kimsenin de seni dinden cıkardığıda yok taşlıcakta değiliz o kısmını Allah bilir girdin mi cıktın mı... biz sadece iki manevi değere sahip anlamı ,zıt şeylerle kirletmemeni istedik ve buna tepki koyduk... biraz daha dikkatli olalım...kalsik bir söyleyiş olucak ama..elin gavurları batıl dinleri ayakta tutmak için kaç taklalar atıyolar biz hak dinimizi zedelemek için elimizden geleni yapmayalım...dikkatli olalım...
gülümseyerek ve keyifle okudum. nereden bakıyorsan, oradan görürsün, baktığın açı kadardır gördüğünün sınırları. çok güzel bir çalışma... kutlarım, özgür ruhlu yüreği...
ne imamım ne de imamın oğlu... öğretmenim...herşeyden önce bazı değerlere saygı duyulması gerektiğine inanan biriyim... ezan,şehvet,şarap gibi kelimelerin yanyana biraraya getirilmesine karşıyım... bazı şeylere en azından saygı duymamız lazım... şunu da belirteyim şehvet,şarap,sevişme vb. binlerce kelimeden oluşan şiirleri yazarım da okurum da... ama bazı manevi değerler bu şekilde yanyana getirilmemeli galabet kardeşim...
müptelâ tarafından 11/11/2007 9:23:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
ŞİMDİ BENDE Mİ YANLIŞ ANLADIM BU ŞİİRİ ACABA,BİR KAÇ KEZ OKUDUM,ŞEHVETLE İMAM LAFINA TAKILDIM,İMAM NİYE ŞEHVETLE BİR ŞEY DİYECEK ANLAYAMADIM,ŞARAP,SEVİŞME VE İMAM BU ÜÇLÜYÜ BİR ARAYA NASIL GETİRDİNİZ,YAZARKEN SARHOŞMUYDUN KARDEŞİM...
şiir açık uçludur herşeyi içine alabilirsiniz ..ya kelime oyunudur işte ..sayın galabet şiirinizi kutluyorum...şiir şiire bakamayanın elinde boşa gider....duygularınız sağlık...
şiirin yanlış anlaşılmaya çok müsait sevgili galabet...keşke baştan bir açıkla yazsaydın ...ama dini rencide edici bir unsur yok aslında dikkatli okunursa şiir ...
değerli şair-i lale. dikkat edersen şiirin başında ezan vakti yaklaştı diyor.yani ezan falan okunmuyor. ve burada ezan sadece zaman için kullanılmıştır. geriye kalan bölümdeki imam imgesi ise üniwersitedeki oda arkadaşımın lakabıdır. camideki imamla bir ilgisi yoktur. mevzuya dinsel açıdan bakmanıza bir türlü anlam weremedim. oldu olacak taşlayın beni müslümanlıktan da atın. içiniz rahat olsun.
müptela yorumun için teşekkürler. açık sözlü insanları severim. tabi sizin gibi üstadların yanında bizler birer acizane kuluz. yazdığın dizeler incelik ve kalınlık uyumuna göre dizilmiştir ve okuyuşta şiirin ahengini sağlar. tabi sen olaya ahiretlik baktığın için üzgünüm ama galiba sen de günaha girdin. öfkende bundan olsa gerek. ama imamsan ya da imamın oğluysan yine de kızma. köydeki imamlardır benim en iyi arkadaşlarım.hepsini severim. seni de asla engellemem. istediğni yazabilirsin. yorumun ve puanın için tekrar teşekkürler.
balıkları oltalamış.bak benim yorumla 27 oldu galiba.e birazda böyledir.koluna hülyadan güzel bir bayanı tak Bebek sahiline kahve içmeye git.Kimse hülyadan dha güzel bir kadın bebek sahiline indi diye haber yazmaz.ama hülya ile git..manşet ol mecmuanın en kral yerine
bu zaman
biraz böyle