(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gurbet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gurbet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
NE GÜZEL BİR ŞİİR YÜREK VAR BURADA İÇLİ İÇLİ YAZMIŞ ANNEME BEN BAZEN NEDEN BENİM ADIMI ÖZLEM KOYDUN ANNEM BEN SEVDİKLERİMİ ÇOK ÖZLÜYORUM DERİM BAZEN :(
Özlem Demirkaya tarafından 8/23/2012 11:08:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
BENİMDE ALLAHTAN TEK DİLEĞİM SENEYE TÜRKİYEDE OLMANIZ İÇİM ÖYLE SÖYLÜYOR 2013 YILINDA ALLAH SİZİN BU HAYALİNİZİ GERÇEKLEŞTİRİCEK BUNA İNANIN ALLAH SÖYLETTİ BANA BUNU
Hos geldiniz gonul sayfama... cok tesekkur ederim icten yorumunuz icin. Omrumun yarisindan fazlasi gurbette gecti.en buyuk hayellerimden biri omrumde bir kezde olsa uzun ayrilik gelmeden,bir yanimda avelatlarim,bir yanimda annem-babam ve kardeslerim ile birlikte bir bayrami kutlamak...sevgilerimle ...
Sagim solum gurbet Bir yanim anam,bir yanim ogul Yokluklari cig gibi buyurken hasretleri dustu yuregime Kulagimda cinlayan sesleri Gozlerimde hayalleri Sevemedim ayriliklari Anadan,oguldan,vatandan..
silaya selam saldim Birde ogul...
CAN DOST YÜREĞİ GÜZEL ARKADASIM EVET VATAN HASRETI INSANI COK UZUYOR UZAKLARDA OLMAK COK ACI ŞİİRİNDEDE GÜZEL BELITMISSIN BIZLER ANCAK VATANDAN SIZE SELAM YOLLUYORUZ AMA UNUTMAYIN KI BU DOST YUREKLERDE HEP VARSINIZ
KUCAK DOLUSU VATAN SEVGISI VE ANADOLU KOKULARI YOLLUYORUM
Omrun yarisindan fazlasi gurbet...cok tesekkur ederim icten yorumunuz icin sair dost...ozlem o denli buyukki ic cektirdi bana.Vatana selam ve segilerimle...
GURBETTE SILA ,OĞUL VE TA HASRETİ KAVURMAYA BAŞLAMIŞ BARAM HÜZNÜ İÇİNDE..UMARIM TEZ ZAMANDA SEVİNÇ VE MUTLULUĞA DÖNÜŞÜR BU HASLET VE ÖZLEM SANCILARI..KUTLUYORUM DEĞERLİ YÜREĞİ VEDE EMEĞİ..SAYGIMLA..
Sagim solum gurbet Bir yanim anam,bir yanim ogul Yokluklari cig gibi buyurken hasretleri dustu yuregime Kulagimda cinlayan sesleri Gozlerimde hayalleri Sevemedim ayriliklari Anadan,oguldan,vatandan..
silaya selam saldim Birde ogul...
Ne güzel yazmışsın arkadaşım..sıla gurbet hasreti yaşamak zor..istediğin an gidememek..yetişememek..yanlarında olamamak..ne kadar telefon internet olursa olsun..can illa yanlarında olmak ister..gözle görmek.. ellerini tutmak ister..gurbeti anlatamassın yüreğe..o illa..o illa..gitmek ister..
canım benim yüreğine sağlık..hayırlı bayramlar.. site kapalıydıya..geç kalmışım şiirine..selamlar sevgiler..
Bazen sabir kopuyor gurbetten yana.bu guzel yorum icin cok tesekkur ederim,yuregimdekileri dokmusun.senind ebayramin kutlu olsun canim,sevdiklerinle nice guzel bayramlara...
Bazen kendini vuruyor insan böyle ..Gurbetin böyle zalim olduğunu bilinse hiç kimse yerinden kımıldar mı..İnsan gözünü açtığı toprakları sözünü diline nakşettiği memleketini böyle özlüyor işte..Gelemezse bile bazen uçan kuş kanadına bazen parçasını selamını takıp gönderiyor..Sağol.