(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geri Dönüş Yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geri Dönüş Yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; DİZELERİNİZ NEFİSTİ., YAPILAN HATALARIN GERİ DÖNÜŞÜ YOK. O BAKIMDAN BİR İŞ YAPARKEN BİR İŞE KARAR VERİRKEN ENİNİ SONUNU DÜŞÜNMEK GEREK VE DE ONA GÖRE HAREKET ETMEK LAZIM. YOKSA GÜMBÜRTÜYE GİDERİZ. SAYGILARIMLA...
küf kokulu zamanı yoldan getir yamanı yokmuş dini imanı keder geri dönüş yok
ozan efem bakışın çocuk yana akışın gözlerinde yakışın heder geri dönüş yok
Bu şiirin içeriği sanırım şöyle; her şeyi zamanında ve yerli yerinde yapın, hataların geri dönüşü yok. Yani yaşamın filmi geriye sarıp tekrar izlenmiyor ve hataları düzeltme şansımız olmuyor. Kırılan dökülenler tekrardan bir araya getirilemiyor. O yüzden dikkat etmek gerek dönüşü olmayan yollara girmeden. Gönülden tebrikler değerli kaleminize, sağlıcakla kalınız Ramazan hocam, huzur içinde...
ozan efem bakışın
çocuk yana akışın
gözlerinde yakışın
heder geri dönüş yok
EVET HOCAM HATALRIN OLMUŞLARIN GERİ DÖNÜŞÜ YOK :( TEBRİK EDİYORUM KALEMİNLE YÜĞREĞİNİZLE BİN YAŞAYIN.BAŞARILARINIZ DEVAMINI DİLİYORUM SAYGIMLA.