Ben çok demokratiğim, sevgili ateistim İstersen cennete git, istersen cehenneme Bana yobaz desen de iman dolu teistim Zatıma gericidir demen bilmem neyime
Sen inanırsan bil ki bir Allah zengin olmaz Ama bol merhameti kulu afftan yanadır İnkârını iknada nur Allah dengin olmaz Zira zâtı hikmetten, insan laftan yanadır
Müminlere kızıp da küsme yüce Rabbine Dünya denen rüyada, herkesin günâhı var Allah’a karşı kin ve küfrü koyma kalbine Mevlâ’mı geç tanıyan, ervâhın eyvahı var
Yaradanına sövme, esmâsını sayıkla! İnan bana ruhunu, Allah eliyle sarar İçindeki çer çöpten, elmasını ayıkla! Bu güzide misafir temiz bir oda arar
Hepimizi bir sudan, yarattı yüce Hâlık Nasıl sevilmez söyle, böyle âli bir ilah Türk’e rızık oluyor, Afrika’daki balık Düşün ve de eşhedü, ella ilahe illallah
S / ÂYE (02:30) 9 Ağustos 2012 / İnönü / Eskişehir Kelime: Teist: imanlı, inanan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALLAH DENGİN OLMAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALLAH DENGİN OLMAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
facebook da yazıyor adı hemen altta parantez içinde..!! (..Kırmızıoglu Metin..) şikayet edelim lütfen
Ateist Hayat Bu Sayfa Türkiye Ateist Örgütlenmesi Destekcisidir! Belki sonumuz Turan Dursun gibi olucak ama bu yoldan vazgeçmicez! Bu sayfayı açma amacım,Dinlerin ne kadar saçma olduğunu göstermektir. Bilindiği üzere ülkemiz yobazlarla kaynıyor ve minik yobazlar doğuyor. belki 5 yaşındaki çocuğa din dersi vermemeliler,verilmemelidir... Sayfa: 4.084 kişi bunu beğendi
PEZEVENK..!!
Ne yapsan etsen de değişmez gerçek Hakkı hak bilerek yaşamak gerek Kalbinde vesvese gizliyse erek Seni taştan taşa vurur PEZEVENK..!!
Yiyor kul hakkını namusuz insan Konuşur durmadan vallahi nadan Yeter ki yaşasın sudan havadan Anasını bile satar PEZEVENK..!!
Ver şarabı içsin meyi durmadan Güzel yaşam için hayal kurmadan Aşırıyor helal haram sormadan Doldurur cebini çalar PEZEVENK..!!
İnanç’tan bi-haber sözünden belli Nasılda ahlaksız pek sivri dilli Takmış dolaşıyor elinde zili Kıvırıyor dansöz gibi PEZEVENK..!!
Zannediyor ona çalışır zaman Küfürde mahirdir hemde pek yaman Koz ele geçince hiç vermez aman Bozuk keman gibi öter PEZEVENK..!!
Bir gül idim dikenlere aşlandım Zamanmı değişti ben’mi yaşlandım ? Hem horlandım hemde hergün taşlandım Seni yerden yere vurur PEZEVENK..!!
Şirazesi bozuk gelmiyor yola Gezilmez ki onla girip kol kola Her an patlar aman kendini kolla Seni tahkir eder durur PEZEVENK..!!
Elbette görüşler olmalı farklı Dayatmayla insan olamaz haklı DURAK’ın bağrında acılar saklı Seni senden sormaz cahil PEZEVENK..!!
Durak YİĞİT Gönüllerin Şairi KOCAELİ
Bu gün sanıyorum ki ikimizden aynı yerden zıt köşeden başlamışız şiiri yazmaya.Sende ATAİST bir düşünceye hitab ediyorsun keza bende,sen daha usluplu,pense zehir zemberek yazmışız.Duyarlı yüreğini ayakta kutlarım gardaşım. İnanki adam yazdığı yaz benim öyle ağrıma gitti.700 yıldır bu toprakların semasında ezan sesi dinmedi asla,iki çapulcu çıkıyor ((...bilindiği üzre memleketim yobazla kaynıyor...))bu topraklar ne zamandan beri dinsizlerin ülkesi oldu ki ş,imdi olsun.Onlara bu hakkı tanıyan hiç bir anayasyı ben kabul eetmiyorum.Aslında yazarım burayada fitne sokmaya gerek yok...Bu ülkenin mahkemesi,polisi,askeri var ama bir vatandaş olarak tepkimi koymak durumundayım. Selam sevgilerimi yolluyorum değerli şairim..
Şiirin bütünlüğü zaten bunu açıklıyor. Kelimeye odaklanmak cümlenin anlamını imha eder.
Birde ön yargılarla bir şey okuyoruz. Ben ataiste niçin kızdığımı iki satırla anlatıyorum. Onlar olmazsa ben niye ateiste kızayım. Biz genellikle şiire şiir için bakmak yerine; takıntılasrımızla hareket ediyoruz. Benim kızdığım budur. Herkes aynı hatayı yapıyor.
öncelikle bir yanlisinizi düzeltmek istiyorum agnostisizm bilmiyorum demek ve susmak demek degildir. agnostisizm bilinmezcilik veya bilinezmezcilik anlamina gelir. tanrinin varliginin veya yoklugunun bilenemeyecegini savunur. daha fazla detay isterseniz internette bulabilirsiniz.
ayrica siirinizde kullandiginiz deist kelimesi icinde inanci degil inancsizligi barindirir. deist birisi imanli insan anlamina gelmez aksine dinleri kabul etmeyen fakat tanrinin varligini kabul eden bir akimdir. dini bütün bir insan kendisine deistim demez dini bütün olmayan bir insan deistim der.
Olmamış şair olmamış dinimizde aciz insanların üzerine gitmek yoktur kimse kimsenin hayatını bilmez belkide arkadaşı bu düşünceye iten köklü gerekçeleri vardır malum her ana kutsal değildir ana var anacık !!! var ve dini inançlar yargılanmamalı bildiğin gibi çevremde inançsız çok insan var ama başları sıkıştımı inan senden önce hatim ederler :)) sen anladın onu :))) sevgiler karıncaları özledim :(((
doyduyu degil doydugu , edeceyinize degil edeceginize, öyrenilecek degil ögrenilecek, deyil degil degil olarak yazilmasi gerekiyor Türkcemizi bu kadar rezil bir sekilde kullandiginiz icin ben sizi kiniyorum... yoruma cevap yazmayin diye akil verfiyorsunuz ama ilk yoruma cevap yazan sizsiniz... simdi ben sizden yoruma cevap yazmamanizi bekliyorum... bakalim ne kadar dayanabileceksiniz...
bizler din.dil ırk ne olursa olsn.sonuçta insanız.....burası müslüman bir ülke 5 vakit camilerde ezanımız okunur.göklerde şerefli şanlı bayragımız dalgalanır..hemde kıyamete kadar..dininiz ne olursa olsun...karnınızın doyduyu yerde şükür edeceyinize saçmalık diyorsun..hele de kadınlarımıza deme hakkını hangi anayasa size veriyor.....bu kısa bir yorumla öyrenilecek bir mesele deyil.....sizin gibiler olsada denizde damla bile degildir.....dahada yoruma cvap yazmayın..kınıyorum insanlık adına sizi..
Nasıl ses verirsen öyle sada alırsın. Üç büyük saçmalıktan bahsettiğinde kadın olarak annem ve başkalarının anne si de var. İslam bir yüzüne vurduğunda diğerini çevir dini değil.
sayın ezop..kadınlar niye saçmalık...ne demek...YÜCE ALLAH IN YARATTIGI KADINLARI NİYE SAÇMALIK OLARAK GÖRÜYORSUNUZ...sizi bir ana dogurmadımı.....gökten zembillemi indiniz.....ve sizi kadınlar adına kınıyorum..kucagınızdaki çocugu her halde leyleklr getirmiştir degilmi..
yap ya yav baksen. Annene üzüldüm şahsen; çünkü o da kadın. RESİMDEKİ ÇOCUK GÖKTEN Mİ GELDİ
Size ödev şiirimi bir daha okuyun.
Hiç düşündün mü bu adam niye yazdı. Üç tane adam insanlığımı bir kenara atıp dinime söverse. Acımam. İnanmaya bilirsin, umrumda değil. Ama benim dinime söymeye kakkı var mı sayın Agnostik: Buna da mı bilmiyorum diyeceksiniz. Etki olmazsa tepki olmaz ciğerm. Gece karıncaların çalışmasını izliyorduk ve bana Gam_Seli dedi ki: Aptallar Allah'ı inkar eder. Agnostikler zaten her şeye bilmiyorum der; bilmediğinde susar veya reddeder. Şİmdi siz de onlardansınız. Her şeyi ret ettiğinize göre: Ne düşünüyorsunuz: Hiç