(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
_________________________________________________Bir düş gördüm o yar gelin oluyordu ben damat oluyordum o duvağıyla bana koşarken ben saçlarına yıldızlar topluyordum ellerimiz tam kenetlenecek iken araya bir düş daha girdi meğer o damatlıklar o gök yüzüne çıkışım yıldız toplamam düş değildi vurulmuştum bir güzelin cennet bakışlarından ve yere yığılan cüsemden akan kanmış beyaz kefenimi karaya çalan... DÜŞLERİNİZİN YILDIZ KARA PARLAK AYDINLIKLAR GETİRMESİ DİLEĞİYLE SAYGIMLA...
her gece düşlerimi parlatıyorum
yıldızlara dönüşen mısralarla
onlar ki güneşimin kıvılcımları
onlar ki beş ucu keskin şiir
lütfen sırasıyla d/oku.
_________________________________________________Bir düş gördüm o yar gelin oluyordu ben damat oluyordum o duvağıyla bana koşarken ben saçlarına yıldızlar topluyordum ellerimiz tam kenetlenecek iken araya bir düş daha girdi meğer o damatlıklar o gök yüzüne çıkışım yıldız toplamam düş değildi vurulmuştum bir güzelin cennet bakışlarından ve yere yığılan cüsemden akan kanmış beyaz kefenimi karaya çalan... DÜŞLERİNİZİN YILDIZ KARA PARLAK AYDINLIKLAR GETİRMESİ DİLEĞİYLE SAYGIMLA...