üçler beşler değil, günler aylar yıllar geçti aradan dayadın yüzünü yüzüme ayırmadın bir daha...
irileşen gözlerin kaybolmadı bir gün kapanmadı bir an bile; çerçevelendin gözlerime bakışınla öyle içten...
yirmi dört saat hücrelerimde üreyen çığ gibi büyüyensin nedir beni sende büyüleyen? gittiğin günden beri gör beni diyen gözlerinle üstüme üstüme yürüyensin...
ne varsa dünyada o gündür bu gündür; gözlerinle seyrediyorum karada, havada, suda flaşlar çakıp penceremden gümbür gümbür dalıyorsun gecelerime...
hüzün sarıyor bulutbulut biliyorsun ne çok sevdiğimi ağlatma beni; bitsin artık karsız kış mevsimi!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARSIZ KIŞ MEVSİMİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARSIZ KIŞ MEVSİMİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çler beşler değil, günler aylar yıllar geçti aradan dayadın yüzünü yüzüme ayırmadın bir daha...
irileşen gözlerin kaybolmadı bir gün kapanmadı bir an bile; çerçevelendin gözlerime bakışınla öyle içten...
yirmi dört saat hücrelerimde üreyen çığ gibi büyüyensin nedir beni sende büyüleyen? gittiğin günden beri gör beni diyen gözlerinle üstüme üstüme yürüyensin...
ne varsa dünyada o gündür bu gündür; gözlerinle seyrediyorum karada, havada, suda flaşlar çakıp penceremden gümbür gümbür dalıyorsun gecelerime...
hüzün sarıyor bulut bulut biliyorsun ne çok sevdiğimi ağlatma beni; bitsin artık karsız kış mevsimi!
Şaban AKTAŞ 21.11.1997
Çok güzel bir şiirdi hocam Severek okudum yüreğini kalemini selamlıyorum Saygılar selamlar
yine güzel bir şiir okudum gönül sayfanızdan,yüreğiniz coşmuş kalem yazmış,biz okuyan dostlaınız mest olmuş şiire,sayfanıza en güzel duyguları,size en yüce sevgileri okuyan dostlarada saygı ve selamlarımı bırakıyorum.sağlıcakla kalınız.
Anlatım harikası muhteşem bir şiir okudum sevda diliyle yazılan akıcı billur gibi bir eser bu nadide şiirinizi seçkin kaleminizi gönülden kutluyorum saygılar sunuyorum..
gözlerin bu kadar derinden anlatıldığı şiir okumamıştım... anlam ve anlatım mükemmel, betimlemeleri olağanüstü güzel imgelerle boğulmamış okuma sevgisi veren ve yıllanmış bir şiir... tebrikler ve saygılar sunuyorum...HŞT
kaç kere okudum ... sızlatan ...kalemi ağlatan bir şiirdi kutluyorum kaleminizi saygılarımla...