Seni unuttuk sanma atam, Biz her geçen gün, biraz daha arıyoruz, Her geçen gün ,seni anarken, Seninle, çığ gibi çoğalıyoruz. Unuttuk ! sanma atam, Bizler, senin öz be öz çocuklarınız, Senin yolunda çoğalıp,ilerleyip, Senin izinden yürüyoruz, Biz hala bıraktığın mirasta nefes alıp, Anadolu’yu seninle soluyoruz, Parçalamaya çalışanlar olsa da. ..../.... Unuttun sanma,atam Çocukluğumda öğrendim ninemden, Büyüklerimden, seni yaptıklarını, Çanakkale. Sakarya, koca tepeyi, İlk hedef, ak deniz deyip, Düşmanları, nasıl denize döküğünü, Bize bu vatanı, nasıl miras bıraktığını, Büyüklerimizden, nutkundan öğrendik, Unuttuk sanma, atam. ..../... Bizler, senin çocuklarınız atam, Anamız da babamız da ! sensin, Sen olmasaydın, biz açtık sefildik, Düşman elinde, esir köleydik, Esir gibi yaşardık, öz vatanımızda, Hürriyeti verdin, vatanı verdin, Soluk alacak, yer verdin atam, Unuttuk, sanma. ..../.... Bilir misin atam, bir suçum var sana karşı, O da, daha çocuk olmamdan, İmzalı bir resmin vardı, çok eskiden, Deden kalma, yadigar, Onu babamın sakladığı yerden çaldım, Hatıra defterimin, en başına yapıştırdım, Çünkü, seni çok seviyordum, Kayboldu, daha sonra defter, Şimdi, o çocukluğuma kızarım, Hatırana yanarım, af et beni, Af et, atam.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AF ET ATAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AF ET ATAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ata'yı özlememek mümkün mü ..üzüldüm resmin kaybolmasına güzel bir anı olarak miras kalabilirdi çocuklarınıza ..ama onun sevgisini içinizde yaşatmak ve yaşatmak da miras değil mi hocam ..ve siz bunu en güzel yaşayanlardansınız
Yüreğinize sağlık duygu insanı. Ne yazıkki O dehayı anlamaynlar var. Bu Ulusun bu Bayrağın bu Cumhuriyetin kıymetini bilmeyenler var. Hemde sahte raporla askerlikten kaçıp sam amcalarına hizmet edenler var. şehidine Kelle diyecek kadar başı dönenler var.şehit cenazeleri gelirken altı bin polisle padişah düğünü yapanlar var. Katillere sayın destekçilerine kardeşim diyenler var.Barzani talabani ile ortak şirket kuran enişteler var Ulusumuzun nimetleri ile beslenen meclise kadar uzanan bölücüler var. İşte Mustafa Kemali onun için arıyoruz.Bu Millet güçlüdür biz Misakı Millinin torunlarıyız Ulusumuza Ayyıldızlı şanlı Bayrağımıza Laik Cumhuriyetimize Atatürk Türkiyesine sahip çıkmaya yeminliyiz faturası ne olursa olsun hazırız saygılar