(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİNİK BİR AŞK ŞİİRİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİNİK BİR AŞK ŞİİRİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen sayfalar yetmez anlatılmak istenilene bazen de iki satır yeterlidir.Dörtlüğünüz çok şey anlatıyordu içi boş şiirler yerine dolu doluydu. Tebrikler gönülden.Saygılar.
Eşiniz hala yanınızda ve sizinle olduğuna göre sizin sevginizin ne denli büyük olduğunu anlıyor bence...İkinizede SAYGILAR sunar birlikdeliğinizin sonsuza kadar sürmesini dilerim
Gerçekten öyle, bu birkaç dörtlük bir şiirdi ama diğerleri bunun yanında sönük ve gereksiz gibi durdu, ben de böyle ekledim. Teşekkürler ablam. Selam ve saygımla.
Evet bir soğuma var şiirden ve siteden, sırf riyâkâr insanlar yüzünden, çıkar çatışmaları, yorum hesapları, entrikalar, kulisler v.s v.s.
Bu dörtlüğü bugün yazdım daha doğrusu bu bir şiirdi ve her dörtlüğü cinaslıydı ama bu dörtlük diğerlerine göre o kadar baskındı ki diğerleri çok sönük kaldı, baktım tek başına derdini anlatıyor, böyle ekledim. Aslında eleştiriyi, hatalarımın söylenmesini severim ama bunları yapmayıp sırf kısa diye karalama demeniz biraz ağır kaçmış, neyse okuyucu bu herşey der, beğenenler kadar beğenmeyenler de olacaktır, alışığım:) Selam ve sevgimle.
Gözüne acı yaş değmesin ..