Hay sıfatlı ayıpları gizledin Sen bizleri iman ile sözledin Tekbirinle selavatla süsledin Herbir dua damladan seni sordum...!
SENi SORDUM EY ALLAHIM...! UÇAN KUŞTAN ESEN YELDEN ŞU SiNEMDE AKAN SELDEN SENi SORDUM SENi SORDUM
Bitip tükenmiyor sonsuz nimetin Sayfa sayfa kuranın ol ayetin Onda tatdım cehennemin cennetin Araf denen aradan seni sordum...!
SENi SORDUM EY MEVLAM...! GÜNEŞTEKi SICAK NARDAN AYINDAKi PARLAK NURDAN SENi SORDUM SENi SORDUM
Mecal verdin dağlarımı düzledin Şükür sana ol nefsimi körledin Özleminle yaktın beni külledin Gönüldeki yaradan seni sordum...!
SENi SORDUM EY RABBiM...! DAĞIN TAŞINLA DÜZÜNDEN YAŞ DÖKEREK GÖZÜMDEN SENi SORDUM SENi SORDUM
Çokta boldur hiç tükenmez servetin Göz alıyor parıltısı akçenin Anlayıp bilene ahdım var dedin Mizandaki daradan seni sordum...!
SENi SORDUM EY RAHMAN...! ÇIKIP YÜKSEK ZiRVELERE EL AVUÇ AÇTIM GÖKLERE SENi SORDUM SENi SORDUM
Günahlara lutfedip tevbe verdin Tüm beşere her kusurla gel dedin Resul kitap klavuzlar gönderdin Nice saygın uludan seni sordum...!
SORDUM SENi SORDUM EY RAHiM...! TÜM ALEMI KULAK VERiP DiNLEDiM ADINI DUYUP OL ZiKRiNLE iNLEDiM SENi SORDUUUM........SENi SORDUM
ırmak ırmak olmuş çağlıyor nehrin Kaçan kara içense ak güvercin Batak çorak bazen ise sıv yerin Bulanıkla durudan seni sordum...!
SORDUM EY GAFFURU GAFFAR...! UĞRUNA FEDA ETTiM BU BAŞI YÜREKTE SENi BULMA TELAŞI ŞAHiT BUNA BAK BU GÖZYAŞI SENi SORDUM....SENi SORDUM
Can veripde şu dünyaya getirdin iniş yokuş hayır şerri gösterdin Sen kendini secdelerde sevdirdin Hayat denen kuradan seni sordum...!
SORDUM SENi SORDUM EY SEVGiLi...! TÜM UVZUMLA O DOLAŞAN KANDAN BENi BÜRÜYEN ET KEMiKLE KASTAN BiTTiM BiÇARIM TÜKENDiMDE YASTAN SORDUM SENi SORDUM SENi SORDUM
Cilalı taş devri sanki dönemin Sistemi düzeni haddin bilmezin Kör dolaşır nice bakar görmezin Yazıp durdum buradan seni sordum...!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENi SORDUM ( Dini ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENi SORDUM ( Dini ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bitip tükenmiyor sonsuz nimetin Sayfa sayfa kuranın ol ayetin Onda tatdım cehennemin cennetin Araf denen aradan seni sordum...!
ne güzel ulvi bir şekilde yazılan mısralarınıza ve yorumlamanıza, kutlarım üstad, demek sizde yurtdışındasınız...hayırlı bayram dileklerimle...iyi geceler dilerim...
Sayfa sayfa kuranın ol ayetin
Onda tatdım cehennemin cennetin
Araf denen aradan seni sordum...!
ne güzel ulvi bir şekilde yazılan mısralarınıza ve yorumlamanıza, kutlarım üstad, demek sizde yurtdışındasınız...hayırlı bayram dileklerimle...iyi geceler dilerim...