Okuduğunuz şiir 3.8.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
ellerim aşk tazesi...
Bilirim seni ! Sessizliğimin ana yurdu Okurum çizgilerinden Şiir olursun kendinden Dokunduğumda yanaklarına Ağlayıverirsin bu kentin ışıklarından
Hiçbir kelimeyi yanyana getirip Cümle olamamışken b i z Konuşsana sevgili Ayasofya’dan Eyüb sultandan Haliç bu kadar masumken İstanbul kanar mı günahlarından Konuşsana sevgili Ellerimin arasından…
Hiç görmediğimiz Lakin kayıtsız şartsız inandığımız Yüce mimarın eseri Tıpkı aşk gibi Şimdi… Dinliyorum ey sevgili Ellerimden k o n u ş s a n a…
Aşk için mi ? Yoksa aşık olduğu için mi ? Çıplaktır ellerimiz Terli ve ıslak.. Söylesene sevgili Zamanın kirlenmiş elleriyle Hasretin gözleriyle konuşsana Parmak uçların dokundukça adıma Kırılır mı tırnaklarım Gecenin aynasından İnceden inceye ağlarmısın avuçlarımdan...
Yoksun ya ! Hayatın eşiğinde pusu kurmuş ecel Aldırma sen gel Ö l e c e k s e m eğer Ellerinin baharında ölmeli Gel !
Pervasızca ayaklarıma dolanırken Aşkın korkuları Gündelik telaşlarda Suskun kumsallarda Dalgalar vururken temmuza Düştüm Düşler ötesine Sınırsız ülkelere sınırlar çizdim Kendi içime sarılıp Uyurken aşkın dizlerinde İçsene sevgili Ellerimin bereket ayetlerini…
Gel ! Göğüs kafesinden içre Soluksuz ufuklara yol aldığım adam Hiçbir aşk bu kadar kutsanmadı Ayrılığın mabedlerinde Gelsene ! Ellerimden sevişsene
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ellerim aşk tazesi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ellerim aşk tazesi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk için mi ? Yoksa aşık olduğu için mi ? Çıplaktır ellerimiz Terli ve ıslak.. Söylesene sevgili Zamanın kirlenmiş elleriyle Hasretin gözleriyle konuşsana Parmak uçların dokundukça adıma Kırılır mı tırnaklarım Gecenin aynasından İnceden inceye ağlarmısın avuçlarımdan...
Yoksun ya ! Hayatın eşiğinde pusu kurmuş ecel Aldırma sen gel Ö l e c e k s e m eğer Ellerinin baharında ölmeli Gel !
Pervasızca ayaklarıma dolanırken Aşkın korkuları Gündelik telaşlarda Suskun kumsallarda Dalgalar vururken temmuza Düştüm Düşler ötesine Sınırsız ülkelere sınırlar çizdim Kendi içime sarılıp Uyurken aşkın dizlerinde İçsene sevgili Ellerimin bereket ayetlerini…
Gel ! Göğüs kafesinden içre Soluksuz ufuklara yol aldığım adam Hiçbir aşk bu kadar kutsanmadı Ayrılığın mabedlerinde Gelsene ! Ellerimden sevişsene
bu güne kadar beni hep yorumlarınızla desteklediniz güç verdiniz...harflerimin sesini dinlediniz eksiklerimi kusurlarımı yüzüme vurmadınız...dostluğunuz için ayrıca teşekkür ediyorum...
*Hiçbir kelimeyi yanyana getirip Cümle olamamışken b i z Konuşsana sevgili Ayasofya’dan Eyüb sultandan Haliç bu kadar masumken İstanbul kanar mı günahlarından Konuşsana sevgili Ellerimin arasından…-
bir İstanbullu olarak duygularıma tercüman olan şiire binlerce kez teşekkürlerimle
hep derim yine diyeceğim..
şiirlere aşk ve ayrılık bir de hüzün çok yakışıyor böyle su gibi dupduru zorlama olmadan içinde şiirin
tüm kalbimle seçkiyi ve sizi tebrik ederim sevgili hüzün
BEN BU GÜZEL DİZELERİ PAYLAŞAN SEVGİLİ ŞAİREME TŞK EDİYORUM.ALLAH HEP BERABER TEKRARLARINA ERDİRSİN BİZLERİ İNŞ. HAYIRLI, BEREKETLİ SAHURLAR DİLİYORUM SEVGİMLE.
Tebriklerimle. Gerçekten çok güzel bir şiir. Şair, duygularını çok güzel aktarmış biz okurlara. Bundan iyisi Şam'da kayısı. Şam'da kayısı demişken... ''Ayasofya'dan'' derken , ''dan'' ekin ayırmışsınız da, neden ''Eyüp sultandan'' derken ''dan ekini ayırmamış ve sultanın ''s'' sini büyük harfle yazmamışsınız. Gerçekten güzel şiirdi ama. Bu klavye hatalarını, biraz daha dikkatli olalım şiir asarken diye eleştiriyorum. Yoksa, şair de biliyor elbet nasıl yazılacağını. Saygılarımla.
Makman tarafından 8/4/2012 1:50:22 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili makman ! Şiir Roman Deneme ve her yazı türünün niteligini bitişik ayrı yazma nokatlı virgül nokta nokta vs vs ölçü mihenk taşı olamaz. Aslolan düşünce ve duygu zenginligidir kısaca.. sözü uzatabilecegim halde büyük şairler yazarların çoğununeserlerinin iki nokta üstüstesini ünlemini bitişiği ayrıysını başkalarına şiir roman yazamayan imlacılara havale ettiklerini söyleyip bitireyim.
sizi memnun etmek için elbette bir kez daha düşüneceğim lakin fikrim değişmeyecek... ben sadece yazmak istiyorum bu benim en doğal hakkım ve kullanıyorum kurallara aykırı düşerek...
bir kez daha saygılarımı iletiyorum ve konuyu izninizle kapatıyorum...
Ben böyle seviyorum diyerek, noktasız, virgülsüz bir roman yazmayı deneyin isterseniz. Neden hep bu şiirde oluyor, ben de onu merak ediyorum. Bu bir akım olsa gerek. Benim, adını bilmediğim bir akım. Belki, adı ''Kolaycılık Akımı'' olabilir. Yine de, şiiriniz güzeldi. Tebriklerimle. Ama, dediklerimi bir daha düşünürseniz çok memnun olurum. En içten saygılarımla.
... göğüs boşluğunda bildik soluklar arasında onlar gibi inciden onlar gibi uykulu soluyabilsen uyandırıp ait olmayana ait soluğu ve kesilse ellerinde kaderinden uzun kederinden kısa hüzün...
... bir elden, diğerine gidilen yoldur aşk... bir o kadar uzun ve bir o kadar zor... bu yüzdendir ki, kolay olmaz aşk...
Yoksun ya ! Hayatın eşiğinde pusu kurmuş ecel Aldırma sen gel Ö l e c e k s e m eğer Ellerinin baharında ölmeli Gel !
merhaba ustam tebrikler yine yürek şiire durmuş şiir almış başını gitmiş aya komşu olmuş göklerden inmesin düşleriniz yüreğine sağlık ustam aşkla kalın
Aşk için mi ? Yoksa aşık olduğu için mi ? Çıplaktır ellerimiz Terli ve ıslak.. Söylesene sevgili Zamanın kirlenmiş elleriyle Hasretin gözleriyle konuşsana Parmak uçların dokundukça adıma Kırılır mı tırnaklarım Gecenin aynasından İnceden inceye ağlarmısın avuçlarımdan...
Hiçbir kelimeyi yanyana getirip Cümle olamamışken b i z Konuşsana sevgili Ayasofya’dan Eyüb sultandan Haliç bu kadar masumken İstanbul kanar mı günahlarından Konuşsana sevgili Ellerimin arasından…
Ellerimiz sevgili ellerimiz ...
Ellerim aşk tazesi Kırık dökük kalemimin itirafnamesi…
HER ZAMANKİ GİBİ YİNE ÇOK ÇOK ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR EMEĞİNİZİ KUTLUYORUM SELAM VE SAYGIMLA
Durmadan sayıkladığım cennetim
Ellerimi ellerine gömsene sevgili
Ölsene
Yağmurun nefesinde
Avuçlarından öpsene
Kaderin sesini !
Ellerim aşk tazesi
Kırık dökük kalemimin itirafnamesi…
Yürek sesiniz hic dinmesin insallah saygılarımla.