’vay be!’ dedim bir daha sen, güzeller güzeli bayan sevmiştin beni bir zaman, yıllar önce evlenseydik çocuklarımızın yaşı onu geçerdi çoktan!
olan oldu, karşılık veremedim sana yapacak bir şey yok çocuklarımız olurdu ama ben altmış’a merdiven dayamış sen hâlâ gepegenç servilerce salına salına gezer dururdun yollarda!
gören derdi ki -şşşt; Allahaşkına, bir şu hanıma bak bir yanındaki adama! ... işte böyle, ya çocuklar; genç yaşta yetim kalsalar doyarlar mıydı babalarına?!
ne zaman bir gelin görsem ya da duysam davul sesini bir tuhaf olurum, içim burkulur seni düşünürüm, hep seni!
davulcu uzakta çal geçme bizim sokaktan, sen vurdukça tokmağı güm güm eder yüreğim yaş akıyor yanaktan; ’davul dengi dengine çalar’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAVULCU UZAKTA ÇAL! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAVULCU UZAKTA ÇAL! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
davulcu uzakta çal geçme bizim sokaktan, sen vurdukça tokmağı güm güm eder yüreğim yaş akıyor yanaktan; ’davul dengi dengine çalar’
OOff ! hocam demek yanlız bayanlar ağlamıyormuş sevdiğini alamadığı ,kavuşamadığı için,işte onun için diyorlar yerine düşmeyen güzeller, yerinirek gezerler ,diye çok duygulu mazide kalanı hala ah la anan içli dizeler .duygularınıza yüreğinize sağlık başarılarınız daim olsu.hayırlı Ramazanlar diliyorum.selam saygımla.
Zaten kendimiz için yaşadığımız gün nefes aldığımızı hissedeceğiz ya Hep o ne der bu ne yapar Ona buna göre yaşamaktan kendimizi unutuyoruz Bırakın çalsın davulcu Sizde kaçırmayın ayağınıza gelen fırsatı Hürmetle
Yüreğinize sağlık güzel bir şiir okudum gönül sayfanızdan.Tüm evrendeki güzellikleri sayfanıza bırakıyorum,değerli dostlarınızıda unutmadım sayfanıza gelip sizi yorumları ile onore eden tüm sair ve şairelerimede en güzel kırmızı gülleri bıırakıyorum,kabul görmesi temennimdir,Kaleminiz daim olsun.
davulcu uzakta çal
geçme bizim sokaktan,
sen vurdukça tokmağı
güm güm eder yüreğim
yaş akıyor yanaktan;
’davul dengi dengine çalar’
OOff ! hocam demek yanlız bayanlar ağlamıyormuş sevdiğini alamadığı ,kavuşamadığı için,işte onun için diyorlar yerine düşmeyen güzeller, yerinirek gezerler ,diye çok duygulu mazide kalanı hala ah la anan içli dizeler .duygularınıza yüreğinize sağlık başarılarınız daim olsu.hayırlı Ramazanlar diliyorum.selam saygımla.