(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Emperyalizmin küreselleşme doğrultusundaki sömürü politikaları ile birlikte dünya ölçeğinde bir yeniden yapılanma gerçekleştirildi. Türkiye‘de bu dönemle birlikte ekonomik anlamda sermayenin yeni küresel sömürü siyasetinin parçası haline geldi maalesef
Masum gözyaşlarının suladığı hangi toprak, Hangi millet kutsal kalabilir sırt döndükçe canına.
Kalplerdeki vicdan esir düşmüş gözü doymaz açlığa. Ve Din çoktan silinmiş yüreklerden.
evet dost ne temiz kaldıki bu mendebur dünyada finalle gerçekler sergilenmiş kuş beyinlere...ALLAH yar ve yardımcıları olsun ...duyarlı yüreğine sevgilerle dost...
Soğuk demirden yapılmış silahlar keskin , Her vuruşu ölüm kusmakta.
Korkular krallık kurmuş sokaklarda. Ve insanlık çoktan gömülmüş.
Malesef geçen yıllar içinde neler neler çaldılar hepimizden Bizler de bazen zamanı bazende başkalrını sorumlu tutup avunduk. Ya ne oldu bize ? Bunlar bizim değerlerimiz sahip çıkmalıyız diyemedik ? onlar da çaldıkça çaldı Yedikçe yedi. Doymadı hiç birisi. Çünkü onlar iNSANLIĞIN DA DÜŞMANLARIYDILAR: Mesaj dolu harika dizeler. Alkışladım canı gönülden
"Vicdan k/ayıp gitmiş zamanla Ve gemiler çoktan yakılmış!"
Aslında korku krallığı hala devam etmektedir çünkü korkutma, dayatma senaryolarını günden güne geliştirmekte olan insan kirli bir siyaseti beraberinden getirmiştir. Bana göre siyaset tanımı: yalanlarını en iyi ikna ettirme çabasıdır ki siyaset üretmekten çok tüketmekle ilgilidir bir bakıma
Korkular krallık kurmuş sokaklarda Ve insanlık çoktan gömülmüş!
Evet aslında insanlık ve insan onuru nerdeyse her yerde gömülmüştür, hakimiyet ise hala yayılmacıların elindedir
Şimdi sevgili Şair'in anlatı biçimiyle ilgili bir şeyler yazmak istiyorum, şair bence şiiri görselleştirmiş ve her yanımızda savaşların hala devam ediyor olduğuna işaretler veriyor ve şiirin dil söyleşisi etkin ve anlaşılırdı
Yayılmacı bir anlayış sergileyen kimi dindarlar(dört dinde mensup) bile bu kirli savaşları nerdeyse destekemektedir veya ülke, kendi çıkarları nedeniyle kutsamaktadırlar.
Kokuşan-kokuşmuşluk- aslında insan düşünceleri ve çıkar mekanizmalarıdır bir bakıma
Elit bir şiir çokça şiir vardı ve duyarlılık...
Selamladım ve çokça teşekkürlerimi bırakarak...
Herzem Ronivan tarafından 8/2/2012 1:48:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Herzem Ronivan tarafından 8/2/2012 1:54:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
keşke sihirli bir değneğimiz olsada değiştirebilsek. herşey menfaat olmuş, güç olmuş. insanlık kısmını düşünen şurada kaç kişi kaldık ki... yüreğine sağlık gözüm, yine süperdi, sevgilerimle...
bir bela sarmış ki dünyayı, ahtapot gini. nereye baksanız onların kollarına rastlıyorsunuz. rabbim bu şerirrlerden, şeytanın vazifesini yapanlardan mazlum islam dünyası başta olmak üzere korusun kurtarsın
ÇOK ANLAMLI BİR ŞİİR OKUDUM KALEMİNİZDEN KUTLUYORUM DUYARLI YÜREĞİNİZİ VE KALEMİNİZİ
Bu kadar Din var iken 4 dinden bahsediyorum ki hepsinin özünde masumiyeti korumak var.. bu neden diye üzülüyor insan.. birkaç kişi kaldıysa ona bile şükür..
İNSANLIK ÖLMEZ ASLINDA İNSANLARI İNSANLARDIR ÖLDÜREN YOK EDEN DUYGULARINI DÜŞÜNCELERİNİ HİÇE SAYAN ONLARI HİÇ ANLAMAYA ÇALIŞMAYAN İNSANLARDIR ÖLEN YOK EDİLEN İNSANA SORMALI BİR İNSANA NEDEN KÖTÜ OLMUŞ VARDIR BİR SEBEBİ O KÖTÜLÜKLEREDE O İNSANI İTEN O İNSANLAR DEĞİLMİYDİ TOPLUMA KAZANDIRMALI TÜM İNSANLIĞI İNSAN YAPMAK BİZLERİN ELİNDE BİRAZ GÖRMEK GEREK İYİSİYLE KÖTÜSÜYLE İNSANLARI ANLAMAK HAYATA TOPLUMA TÜM İYİ DÜŞÜNCELERE HAYATA KAZANDIRIP YÖNELTMEK GEREK İNSANLIĞA SİZCE ABLAM ?
Yürek coşmuş kalem yazmış,duygu seli sarmış sayfayı yüreğine sağlık,kaleminiz daim olsun,sayfanıza en güzel sevgi güllerini bırakıyorum.değerli dostlarınızıda unutmak istemem onlarada saygı ,sevgilerimi ve selamlarımı gönderiyorum.Sağlıcakla ve şiirle kalmanız dileğimdir.
Kehribar kokusunda gizlenmiş , Kokuşmuş insanlık nefesleri. BİR SÜRE RESME BAKA KALDIM ...BİLMİYORUM AMA ŞİİR İSMİYLE RESİM TARİFİ İMKANSIZ DÜŞÜNCELERE GÖTÜRDÜ BENİ..ŞİİRİN İÇİNDEKİ MESAJLARDA ÖYLE..REZİLLİĞİNE DOYAMADIĞIMIZ ŞU DÜNYA YAŞANTISINI ÇOK GÜZEL CÜMLELERLE ANLATMIŞINIZ DOĞRUSU...ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM O DEĞERLİ YÜREĞİ VEDE EMEĞİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
çok anlamlıydı tebrik ederim