(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Bilirsin Allah’ım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Bilirsin Allah’ım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen Bilirsin Allah’ım Cehenneme atarsan Sen bilirsin Allah’ım Ateş ile yakarsan Sen bilirsin Allah’ım
Gafletteyim kendimde Taştı artık bendim de Ruh içinde yandım da Sen bilirsin Allah’ım
Af dilerim halim yok Yüreğimde saplı ok Merhametin nede çok Sen bilirsin Allah’ım
Ulaşılmaz tahtına Düştüm daim bahtına Uyamadım ahdine Sen bilirsin Allah’ım
Nefis şeytan bir olmuş Yanlış işe koyulmuş Beniz atıp pek solmuş Sen bilirsin Allah’ım
Nasihatten almadım İman ile dolmadım Hadde sabit kalmadım Sen bilirsin Allah’ım
Bazen duydum özümde Uzak gördüm gözümde Az da andım sözümde Sen bilirsin Allah’ım
Bozkır kalbim kurutma Başka kapı aratma Cehennemde eritme Sen bilirsin Allah’ım Adnan Sivri 01.06.2012
Adnan SİVRİ (BOZKIR'İ)
Allahtan ümit kesilmez bu mübarek günler onun cömertliği ve affın vesilesidir, fırsatları kaçırmamak ve değerlendirmek gerekir, yüce Allah affeder ve kullarını sever şiirinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Değerli Ahmet Bey Maneviyat dolu güzel bir şiirdi,yürek coşmuş kalem yazmış,duygu seli sarmış sayfayı yüreğine sağlık,kaleminiz daim olsun,sayfanıza en güzel sevgi güllerini bırakıyorum.değerli dostlarınızıda unutmak istemem onlarada saygı ,sevgilerimi ve selamlarımı gönderiyorum.Sağlıcakla ve şiirle kalmanız dileğimdir.
Allahu Teala'ya teslim olmanın huzuru ile hasbihal edilmiş dizeler... Sen bilirsin derken ; yakarış affı üzerinedir... İnşallah affedilenlerden ,razı olup razı olunanlardan eylesin Rabbim Teala cümlemizi... Selam ve dua ile...
Gül Şehri tarafından 8/2/2012 3:44:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
Nasihatten almadım İman ile dolmadım Hadde sabit kalmadım Sen bilirsin Allah’ım
Bazen duydum özümde Uzak gördüm gözümde Az da andım sözümde Sen bilirsin Allah’ım
Bozkır kalbim kurutma Başka kapı aratma Cehennemde eritme Sen bilirsin Allah’ım
Amin. Bu mübarek gecelerde bütün dualarımızı kabul etsin Yüce Rabb'imiz inşallah.Çok güzel dile getirmişsiniz biz kulların aciziyetini, büyük bir haz verdi okurken yüreğime, her şey O Yüce Yaradan'ın hükmünde, her iki âlemde de. Gönülden kutluyorum Adnan hocam, iman dolu yüreğinize sağlık. Mutlu ve esen kalınız...