Sebebi sormak varken usulca gidenlere Boğazımda bir yumru buluğ çağı yaşıyor Hazır değilken gönlüm asılsız nedenlere Yine de inanıyor aklım ona şaşıyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_AKLIM ONA ŞAŞIYOR_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_AKLIM ONA ŞAŞIYOR_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sebebi sormak varken usulca gidenlere Boğazımda bir yumru buluğ çağı yaşıyor Hazır değilken gönlüm asılsız nedenlere Yine de inanıyor aklım ona şaşıyor.
Sebebi sormak varken usulca gidenlere Boğazımda bir yumru buluğ çağı yaşıyor Hazır değilken gönlüm asılsız nedenlere Yine de inanıyor aklım ona şaşıyor.
Konuşmaktan yoksun, kendi kurallarını uygulayan duyarsız insanlardır sessizce çekip gidenler. En az sizin kadar benimde aklım şaşıyor bu durumlara. Çünkü her insan sözde sorunları konuşmaktan anlaşmaktan yana olur ancak uygulama söylendiği gibi değilde arkasına bakmadan çekip gitmekten yana olur. Kısacık şiirinizde çok gerçekler var tebrikler, selamlar.
Sebebi sormak varken usulca gidenlere Boğazımda bir yumru buluğ çağı yaşıyor Hazır değilken gönlüm asılsız nedenlere Yine de inanıyor aklım ona şaşıyor.
He ya; bir zamanlar bende çok denedim rubai olarak. Az ve öz olduğu için taşıdığı veya ifade ettiği mana çok büyük oluyor. Yüreğinize sağlık. Selam ve duamlasınız. Saygılarımla efendim.
Aslında bu şiirin ilhamı tam da saat gece üçte gelmişti. Sahur vakti olunca, aceleden bu kadarla yetindi. Başladığım iş yarım kalınca toplayamıyorum ben...:)) Teşekkürler... selamlar...
Güzel bir şiir okudum gönül sayfanızdan yüreğinize sağlık.Tüm evrendeki güzellikleri sayfanıza bırakıyorum,değerli dostlarınızıda unutmadım sayfanıza gelip sizi yorumları ile onore eden tüm sair ve şairelerimede en güzel kırmızı gülleri bıırakıyorum,kabul görmesi temennimdir,Kaleminiz daim olsun.
Düşünme bağlamında, farklı ve derin içeriği olan, anlam yüklü harika çalışmanızı beğenerek okudum. Değerli paylaşımınızı ve kaleminizi kutluyorum. Saygı ve sevgi ile kalın.
kısa yada uzun şiir diye birşey olmadığının kanıtıdır bu dörtlük...öyle ikilikler vardır ki sayfalarca yazılsa anlatılamayanı anlatıverir bir solukta ...gönlümle kutluyorum şairi...sevgim,selamımla...
Cılız dane dibe düşer elek ne yapsın