(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
U Ç U R T M A şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
U Ç U R T M A şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben şimdi sevineyim mi? oysa uzun uzun yazamıyorum diye hayıflanıyordum. Ne zaman uzun uzun yazmaya çalışsam kalem sapıtıyor ben de olduğu yerde bırakıyorum.
“Bugün git, yarın gel” diyen Devlet dairesi mi gönlün?
Unutma!
İpini kopartmış Uçurtmanın özgürlüğü Bir dala takılana kadardır…
sevgili arkadaşım.ufaktan,ufaktan bir gönderme yapmışsın.bir kere resim harikaydı .çocukluğumu hatırlattı.bir erkek çocuk gibi büyüdüm ben.az uçurtma uçurtmadım çocukluğumda.bizim gençlik yıllarımızdada davlet dairelerinde bu gün git yarın gel politikası çok güzel işliyordu.çok şükür onlardan kurtulduk.işimiz gidince hemen görülüyor.hastanelere bile bilgisayardan randevu aldınmı hiç beklemiyorsun. ama şiirdeki anlam bambaşka.kahramanınız sevgilisine kızmış.yeter artık diyor.bir dargın ,bir barışık yaşamaktan bıktım.bu gün iyisin yüzünde güller açıyor.neredeyse beni canının içine katacak oluyorsun,ertesi gün bir bahane çıkarıyorsun .suratın bir karış asık,hiç konuşmuyorsun ,herşeyi burnumdan getiriyorsun.ne sevdiğin belli ne sevmediğin.diyorve devam ediyor. Ne güzel şeydi seni bulmak,sana aşık olup ,seni sevmek! yüzümü gözümü yüzüne sürmek ,saçlarını okşamak,sana sevdiğimi haykırmak.bu haykırışların uçurtmaların çıktığı yerlerden öteye gidebilmesi ne hoştu. kandil gibi yanmakta yüreğim. Başka nereye gidebilirim senin sevginin yanından başka. Ben kapının kölesi olmaya razıyım. Her şeyde seni arar oldum, buldum, aşkına kandım.ama sen ne yapıyorsun beni hep horluyorsun. ama bak, benim aşkımda bir uçurtmanın bir dala takıldığı gibi duraklarsa bu sefer sen beni çözmeye çalışırsın.ona göre ayağını denk al diyor .belli artık yalvarmaktan bıkmış ve kafasıda iyice kızmış kahramanının. sayın arkadaşım şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
Biliyorum; Benim korkularım vardı Gökyüzüne savurdum Yüksek dağlara yağdı. Gözlerimin içine bak Birini göreceksin Sakin kıskanma Çünkü o sensin.
Keşke yalnızlığım kadar yanımda olsaydın Keşke yalnızlığımla paylaştığımı seninle paylaşsaydım Keşke senin adın yalnızlık olsaydı Ve ben hep yalnız kalsaydım
Maviler giyer deniz olursun Yeşiller giyer deniz olursun Hiç belli olmaz belki bir gün Beyazlar giyer benim olursun..
suzan çelik tarafından 7/29/2012 3:16:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
ikinci kıtadamı yanılmışım.her zaman özgür olamazsın.bir kişiye gönlün kayıverir özgürlüğün bitiverir mi demek istediniz.o adamda sana benim gibi değer vermez özgürlük falanda lamaz.mı demek istediniz.eğer buysa son anda bu geldi aklıma ama yorumuda bozmak istemedim.çok yorulmuştur.inanın merak ettim eğeryazarsanız çok sevineceğim.... selamlar...
Sayın arkadaşım.önerileriniz için çok teşekkür ederim.manisalı imişsiniz.Bende izmirliyim.menemenden.siz Manisanın neresindensiniz.hemşehri gibiyiz. Ama ben kızımın öğretmenlik görevi dolayısı ileHATAY--Antakyada ikamet ediyorum.7 yıldır buradayız..şiirinizin esas anlatmak istediği neydi.iki üç cümleyle açıklarsanız mutlu olacağım.Tanıştığımıza çok mutluyum.devamlı şiirlerinizi bekliyorum.selamlar.
Sevgili Kardeşim, ne rahatsızlığı estağfurullah. Bazen hepimizde oluyor. Bir yorum yazıyorum ve 3-5 tane birden çıkıyor. Yorum tarlasına dönüyor sayfa. Bizler kendini aşmış, edebiyata gönül vermiş insanlar olarak küçük ayrıntılara asla takılmayız.
Ayrıca, yorumun çok güzel. emeğine teşekkür ederim. Anlatmak istediğim olay başka olsa da bu anlayış edebiyatın zenginliklerinden kaynaklanıyor. Bence bu yorumunuzu biraz daha açıp deneme bölümüne asabilirsiniz. İnanın çok güzel olmuş çok beğendim.
Dediğim gibi uçurtmaya şiir yazılmış zaten...Bu durumda ikinci şık geçerli...Neyine şiir yazılması konusuna gelince: Ben bulurum bir şeyler biliyorsun....
Kitabın maalesef gelmedi..Ama bu günlerde verme otobüse çünkü yakında Fethiye'ye gideceğim. Ben yokken gelirse yine alamam...O bakımdan ben Fethiye'den döndükten sonra sana yazarım gönderirsin.
İlahi Hocam, beni yine güldürdün. Tabii ki uçurtma resmine yazacaksın. Benin neyime yazılır ki şiir. Ha bu arada, kitap yine gelmedi ise bu defa otobüse vereceğim haberin olsun:)
Şiiri doğrudan doruya senin resmine mi yazayım yoksa uçurtmaya mı? Orayı tam anlamadım ama uçurtma resmine şiir yazıldığına göre sanırım birinci şık...Olur tamam en kısa zamanda yazıyorum.
sayfalar dolusu yazıya bedel.
ders veren bir yaklaşım.tebrikler.