(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞARKILARDA SAKLI YÜREĞİM ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞARKILARDA SAKLI YÜREĞİM ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şebnem hanım, sevgililerin en çok yakındıkları şey "kendilerini yeterince ifade edemeyiş"i çok güzel işlemişsiniz mısralarınızda..beğeniyle okudum..Âcizene bir tavsiyem;şiirlerinizi büyük harflerle eklemeyiniz,görsellik bakımından uygun değil,diye düşünüyorum..
Layık olan sözleri söylüyorum inanın...Sizin gibi güçlü bir kalem ve deryalardan daha engin bir gönülle tanışmanın onurunu yaşıyorum gecenin şu vektinde..
KONUŞ GÖZLERİN YÜREĞİN ISSIZ DENİZ GECELERİ TÜM KAR TANELERİNE ANLAT NE BÜYÜK SEVGİ NE BÜYÜK AŞKTIR BU EVREN YAŞAYAN DÜNYA BİR HAYATTIR SÖZ: ÖZLEM DEMİRKAYA &*.*&
Ne Demiştı Şair Acının Dili Yoktur..! Anlatılmaz Üstadım Hic Anlatılmaz Tek Yapabilecegin Şey Anlamasını Beklemekti Hemde Hic Anlatmadan.. Saygılar Yürek Dilinizi Kutluyorum.
sevgililerin en çok yakındıkları şey "kendilerini yeterince ifade edemeyiş"i çok güzel işlemişsiniz mısralarınızda..beğeniyle okudum..Âcizene bir tavsiyem;şiirlerinizi büyük harflerle eklemeyiniz,görsellik bakımından uygun değil,diye düşünüyorum..