(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Duvara Karşı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Duvara Karşı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tam bir vuslat şiiri olmuş.Elinize ve yüreğinize sağlık.Özellikle beni bir erkek doğurdu "İmgesindeki" bitimsiz gerçeği yakalamak bile yeterdi.Boşlukta yaşıyor olsak ta boşuna yaşamadığımız kesin. size borçlanıyorum güzel kardeş. İnşallah uzun uzun yazışmak diliyorum.Hayırlı ramazan ve günler.Şiire bayıldım sizi dolu dolu buldum şiirde iyi ki geldim ve iyi ki yazmıştınız.
şiir dedikçe şiirdi...her bir kelime kendi anlamından sıyrılmış kurşun suretine bürünmüş , üstelik savunmasız üstelik rehin...ruhu karşısına almış ..... hüzün mangası bir - ki - üç ....ateş....
Çook güzeldi.Kalben tebrik ederim değerli eserinizi.Sevgilerimle.
bu siir ki siyrilmisti yalandan ve biz _______________________________bir gergeften siirinin yuregine vardik oradan duyguyla hafifte arkadas olduk, kadifelere sarilmis, çiplak dusleri gorduk ve ______________siir yazmak namus isidir ve bu siir namustu sanki.
size borçlanıyorum güzel kardeş. İnşallah uzun uzun yazışmak diliyorum.Hayırlı ramazan ve günler.Şiire bayıldım sizi dolu dolu buldum şiirde iyi ki geldim ve iyi ki yazmıştınız.